keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

UPS

HEI ÖÖÖ OK mul o edellisest päivityksest kuukausi. Mul on ollu jotenki aina parempaa tekemistä mut oon kuitenki dataillu joka ilta koneella valittaen et öö tylsää. Ja oikeestaan, mulla ei oo kauheesti ollu mitää aihettakaa. No okei en valehtele ON  ja nyt vähä saatte kuulla :>




1. Olin heti kesäloman aluttua riparilla, oli muuten überkivaa! Porukkaa karkaili ikkunoista ja oee oli aika villi ja äänekäs ryhmä meil xd. Ja muijat itki ku piti lähtee riparilta yhyy. myös minääää. Ja paluumatkal bongattii aika söpö näky jossai ABC'n tankkauspaikal xdd.





Konfirmaatio oli kans iha kiva, luin pätkän raamatusta ja sönkkösin iha jumalattomasti öää-jdkdfddflkfjdldsj. Sain lahjaks muutamasataa euroo, ristin, 2 kaulakoruu ja korvikset. 


Oon ottanu vaa iha chillisti täs muutaman päivän ajan jaja nukkunu jokapv ainaki 10 tuntii ah. Käytrin rei'ittää mulle korvanreiät, mul ei nääs oo ollu viel, äitil oudot periaatteet emt :o
Bongasin Seppälästä ihanat timanttikorvikset, ofc nappasin mukaa.


+ ei muuta erikoista, suunnitteilla kavereitte moikkaamine stadissa jajaj shoppailu muaahahh BBYE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti