lauantai 22. tammikuuta 2011

Little Saturday posting ~

Tää viikko hujahti tosi nopeesti, pääsin jopa kouluun asti tällä viikolla vaikka ääni on ollut koko viikon vähän käheenä :/ Koulu ei kyl harmi vaan maistu yhtään paremmalta kuin ennen jouluakaan, vaikka ehkä asennetta on enemmän mukana: Hypin onnesta jos saan sen 8.0 keskiarvon lukuaineista keväällä! Lisäks keksin hauskan viritelmän, miten tehdä huivista rusetti sitomatta sitä pään ympäri! En ofc tajunnu ottaa teille kuvaa siitä, että miten sen tein. Mut tässä siitä kuvaa : D


krhm huivilla ikää varmaan yhtä paljon kuin mulla, mut se on silti söpö!

Lisäks perjantaina mullla oli koulussa nää. Tossa päälä mulla oli ulkona äidin pinkki karvavuorellinen huppari ja valkonen kaulahuivi. Aattelin aluks et jäädyn liikkatunnilla pihalla, koska en liikannut, vaan puhistelin sellasel lanalla sitä luistinkenttää, ja se oli itseasias ihan kivaa. :>



Toi sininen toppi on ostettu joskus pari vuotta sitten seiskalla :D Löysin sen taas tuolta kaapin uumenista. Viikkailin mun t-paita ja toppilaatikkoa, mulla on t-paitoja ja toppeja ihan kauheena, mut silti ihan liian vähän ;O Aina on jotain mitä mulla ei vielä oo, kuulostaako tutulta? Yleensä otan asukuvat vasta koulun jälkeen, koska aamulla on aina iha suunnaton kiire, mut tänä perjantaina nousin samaan aikaan kun yleensä ja mulla oli puoli tuntia luppoaikaa. Kerranki ei tarvinnu syyä aamupalaa kiireessä ja ehti ottaa kuvatkin :> 


Lisäks Mile oli meillä perjantaina yötä. Livahdin pianotunnin jälkee stadiin moikkaamaan kavereita ja samalla otin Milen mukaan. Oli aika hilkulla ettei missattu meijän bussia. Lisäks sielä bussissa oli kaks jotai teinipellee jotka huudatti niiden nokiapuhelimista jotain kulutettuja kurabiisei.  Teki mieli repiä siitä istuimesta irti sellanen kahva ja heittää niitä sillä ku melkeen hajos pää kun se toinen muija avautu sen jättiläismäisestä pallokaveristaan. Hnggh!

Mut lopulta me Milen kaa sit selvittiin Filmtowniin, ja vuokrattiin Ring 2, koska mä en ollu nähnyt sitä ja oltiin muutenki myöhässä kotoota kun piti viel käydä ostaa suklaataki. Vaik toi leffa nyt ei mitenkää niin pelottava ollut ku luulin, Mile säikytteli mua senkin edestä ja se rontti nukahti viel kesken leffan! 

Mut  nyt, mä oon vallannu tätä kannettavaa mökillä jo tunniks, porukat läähättää jo niskaa vasten. Auf Wiedersehen! 

4 kommenttia:

  1. aww oot söpö :)

    ja oon niin samaa mieltä, en tykkää tollasist teineistä :D

    VastaaPoista
  2. Sara: hihi kiitos! :) Ja se toinen vaan kailotti omia asioitaan sielä bussissa kun ei voinut ymmärtää että ketään ei kiinnosta :D

    VastaaPoista
  3. Eää, oisit nyt näyttäny, miten toi rusetti tehään! ;____; Aivan älyttömän suloinen.

    Ite asun Oulussa, ja onnekseni ei ole vielä tuollaista porukkaa vastaan tullut, mutta oon kyllä tavannu aika monta 12v-angst-viils-yhyy-pikkuteinejä, ja lissuja on tullu nähtyä ties kuinka monta kertaa.

    Hei, mut näin ohimennen kysyttynä: miten oot saanu tohon blogi-tekstin taustalla olevaa 'laatikkoa' muokattua?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oih ihanaa et tuli näinki täyteläinen kommentti! Mut enspostauksessa näytän sen rusettiviritelmän se on ihan helppo! :)

    Sitten sun kysymyksees: Ennoo varma ymmärsinkö oikein, mut vissiin tarkotit tota pinkkiä reunusta? Käytän bloggerin suunnittelutyökalua, joka on siis tosi helppokäyttönen! eli Ulkoasu > Mallin suunnittelutyökalu > Lisäasetukset > Teksti.

    Mut jos tarkotit sen "kokoa" niin Ulkoasu > Malllin suunnittelutyökalu > Säädä leveyksiä TAI Ulkoasu.


    Toivottavasti näistä oli apua, jos ei kysy toki lisää! :)

    VastaaPoista