sunnuntai 2. lokakuuta 2011

New stuff ~

Tulin vain noutamaan mun viikon aktiviisin bloggaa-pystin :l Ei mul muuta. Noei, tulin vaan listaamaan tänne mun uusimpii hankintoi ja vähä niitä, et mitä aijon /haluan ostaa. :> 

Ihan tälleen randomisti, mulla oli tuolla MUST-postauksessa kuva siitä amerikanlippuvillapaidasta. Se oli luonnossa IHAN KAMALAN NÄKÖINEN! Okei älkää suuttuko ne joilla se on, tää on vaan mun mielipide. Ensinnäkin, en ymmärrä miksi se kuvassa näytti niin kivalta ja sitten ku sovitin, mun naama venähti viis metriä alapäin, oikeesti. Joku onnellisempi sit saa tän hirvityksen pitää, mulla se todellakin jäi sinne rekille roikkumaan.  


Toisaalta löyty sieltä Ginatricotista sit kunnon teinimassa-asuste, muhkee musta tuubihuivi!
Kiitokset Nalle Puhille, sil on todellaki kykyjä vaatteiden esittelyssä. 


Tänään hiusharjakin vaihtui uuteen. Siihen todellakin oli tarvetta. En tajuu miten saan ton saman kyseisen hiusharjan aina samoista kohdista tolleen raiskatuksi.  Löytyy tuolta myös jotain hiuksenpätkää, kaljuunnun päivä päivältä enemmän. 




Labellon Angel star-huulikiilto. Me like this alot! 


Olin aivan ihastunu siihen TIGIn Catwalk-tehohoitoon, niin ostettiimpa äidin kanssa sitte shampoo ja hoitoainekin. Hintaa näillä Hairlekiinissä tais olla 45 euroa, litran pulloja molemmat lienee. 


Koulukuvatkin tupsahti käteen tossa jo viime viikolla kait mut pitihän tätä lärviä tännekin päivittää taas, on muute aika muuttunu ku vertaa viimevuoteen. Tällä kertaa hiukset MAHTUI kuvaan, toisinkun viime vuonna. 


Ainaki pää ja posket on pysyny yhtä pyöreinä ku jalkapallot, tästä pitää huolta erinomainen ruokahalu! :) 


Muttaah nyt niihin asioihin mitä mä tahtoo! :D 

Remingtonin kiharrinsauva,  kokeilin kerran Roosan omaa ja oon ollu jo keväästä asti ihan in love! Sitku saan rahaa nii tää on heti ostoslistalla. Tällä saa nii luonnollisen näkösii kiharoita, vaikka ne jytykiharatki on iha kivoi mut ne on kovin työläät pitää kuosis koko päivän :(


Pitäis täs lähipäivinä tilailla uutta tukkaa. Ei näissä tän hetkisissä mitään vikaa ole, mä oon vaan kyllästyny totaalisesti clip-on pidennyksiin. Myyn tän nykysen karvaturretuksen siis pois ja ostan uutta. Tilaan siis teippipidennykset, ja sit onki pitkä tukka 24/7. Jesh, saa nukkua vartin pidempään aamusin, tai jättää aikaa hiusten muunlaiseen laittoon esim. kiharrukseen kun/jos ostan ton kihartimen :) 

Haluisin myös uudet piilarit. Ruskeat meni rikki ja sinisistä toinen katos mystisesti hotellihuoneeseen. Oon siis melkeen koko kesän ollut ilman ja tän syksyn. Jotkut suklaanruskeet ois kivat, ja semmoset viel jotka sulautuu mun sekavärisilmään hyvin eikä jää typeriä rajoja. Ehdotuksia otetaan vastaan! :)



Joku söpö pörhee karvaturrelakki. Viimevuonna kun jaksoin väsäillä isoa tukkaa nii ei tämmöset mahdu päähän. Lisäks iso pää + huisklipsit ei todellakaan ollu tämmösten ystävä. Ehkä tänä talvena sitten! :)

Tätä tuoksua oon kuolannu jo Maltan matkalta asti, ehkä jos tänkin saisin nii oisin hetken onnellinen! :D




Ah, maanantai ja keskiviikko vapaapäivinä, tiistaina vaa mun pitää raahautua kouluun tekemään historian koe. Tuli taas vähän jytypostaus mut ei anneta sen häiritä! :)

Tättäräärärää, vielä 10 päivää syntymäpäiviin! 

xoxo, Vanity





7 kommenttia:

  1. Sä oot oikeesti niin kaunis.. :) ! Ja tää sun blogi on tosi kiva ja oon seuraillu tätä jo hetken aikaa :) !!

    VastaaPoista
  2. susannA, Kiiiiitos! :) Kiva kun tykkäät!

    VastaaPoista
  3. ihankuin et olisi teini ilman tota huiviakin

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, enhän mä nyt ole niin väittänytkään? :D Olen ihan teini missä muutkin ikäiseni, mut tota huivia nyt vaan sattuu näkemään joka toisella vastaantulijalla. Eikä ihme, kiva huivihan se on :)

    VastaaPoista
  5. ''Löytyy tuolta myös jotain hiuksenpätkää, kaljuunnun päivä päivältä enemmän. ''

    Ihmiseltä lähtee päivässä keskimäärin sata hiusta :D
    Ihania noi vikat kuvat ♥

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, Oih helpottava tieto! :D kiitos ^^

    VastaaPoista
  7. Oot ihan hullun kaunis! Mulla yleensä menee kaikki koulukuvat ihan vituillee, mut toi sun tän vuoden kuva on ihana! (:

    VastaaPoista