torstai 26. tammikuuta 2012

Thursday &;; free money!

Hayaa, minä täällä odotan kesää ja kuolaan äkkilähtöjä jonnekkin lämpimään (TURKKI JA BULGARIA, WAAANTS!). Joku kehveli on varastanut mut opiskelumotivaation sopivasti ennen koeviikkoa, vaikka tänään jo palkitut 65 minuuttia paahtasin ruotsia mun kovaan pääkoppaan - en tiedä onko mulla sitä kieltä kohtaan vain asennevamma, vai miksi saksa ja englanti on musta helpompi - ja ennenkaikkea kivempi opiskella! :D Ei mitään ymmärrystä adjektiivien ja substantiivien yhdistämisestä. Suurin ongelma mulla kuitenkin on matikka, mut en jaksa jauhaa koulusta sen enempää :D

Mut jos nyt vähä outfittiä



Tässä on nää Clas Ohlsonin pinkit kuulokkeet, eikö oo ihanat! :) 

Okei vielä vähän koulusta, tänään Tian kaa lintsattiin äikän tunti ja mentiin äänittää Microsoftin Xbox-projektiin omaa puhettamme. Höpistiin näytölle tulevia lauseita mikrofoniin noin 45 minuuttia, jonka jälkeen saatiin 15 euroa puhtaana käteen, ILMAISTA RAHAA! Ajateltiin mennä vielä koeviikolla selitystunnin jälkeen löpisemään niitä englanninkielisiä lauseita. Älkää hirttäkö mua jos puhun potaskaa, mutta Microsoft koittaa kehittää Xboxille kykyä tunnistaa ihmisen puhetta. Ne tarvitsi siis 300 ihmisen puheääntä, ja olivat valmiit maksamaan siitä että sanotaan niitä "Xbox Avaa asema,  Xbox Näytä kaikki kauden 12 jaksot, Shut the monitor" :D


Nyt neiti jatkaa ruotsipanostusta että joskus pääsis läpi! :D

xoxo, Vanity

9 kommenttia:

  1. Käytätkö irtoripsiä? Jos et, niin mtä merkkiä sun ripsari on? Haluisin kans just tollaset pitkät&tummat ripset ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käytä, paitsi muutaman päivän jaksoin niitä edellisiä liimattavia käyttää. Tossa kuvassa mulla on jotain äidin Diorin randomripsaria + mun ripset on taitettu. Mulla on myös luonnostaan aika tummat ripset niinku tukkakin.

      Ripsaria en muista mut joku liila puikulainen Colossal joku semmone :D sitä samaa on keltasena ja vaik minä muina purnukkaväreinä

      Poista
  2. Hei löysin blogis äsken ja munkin nimi on Vivianna! :)

    VastaaPoista
  3. hei muakin kiinnostais toi xbob projekti, mistä pystyis kattomaan onko turussa tuollasta ? :D

    VastaaPoista
  4. Vivi, haha siistii! :D Mä en tiedä ketään samannimistä ku mä

    Anonyymi, sori mut mullei oo mitään hajua ku käyny vaan höpöttämäs, en oo mitenkää järjestämäs tota :/

    VastaaPoista
  5. aiva ihanat noi pinksut kuulokkeet ja tyksin hirmusest täst sun blogist kans! :)

    http://niina-o.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. johan on taas omaperänen asu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, munki mielestä suorastaan huokuu toi kekseliäisyyteni! Siis valkonen toppi ja pinkki neule kera leopardilaukun... siis oon iteki aivan sanaton! :O

      Poista