lauantai 4. helmikuuta 2012

Himosisustajan päiväkirjat nro 1


Hei puput! Tänään on ollut tosi hyvä päivä, kaikki on menny oikeestaan ihan niinku oon suunnitellu ilman mitään ongelmia :) Perjantaina mun piti lähteä tyttöjen kanssa Himokselle viettää laatusupertuitui-aikaa, mut mulla oli tärkee kuoro- ja laulukeikka just tänää lauantaina illalla, enkä mitenkää voinu perua sitä, joten se siitä huippureissusta :/. Mielessä tako vaan eilen että FML, tää on nii väärin.

Enää ei harmita niin paljon, koska käytiin isin ja maman kans tilaamassa mulle Kruunukalusteesta uus sänky! Oon nukkunu koko ikäni samassa lastensängyssä (..jep :DDD) ja mä en enää halunnu nukkuu supermatalassa jatkettavassa vaavisängyssä. Nyt on sit tilauksessa 120 cm leveä joustinsänky, vihdoinki saa nukkua leveemmin! ;) 



Kasasin muutamia juttuja mitä viel tarttisin mun huoneeseen. Toi hopeinen valaisin hommattiinki jo tänään, kuten myös musta päiväpeitto ja valkoinen helmalakana. Verhokangaskin on jo ostettu, ja huomenna sunnuntaina sitä alan työstään kappaverhoksi.

Koristetyynyt on H&M Home:sta, haluaisin myös saman väriskaalan pussilakanasetit, oi että <3 Toiveena olis vielä päästä tänhetkisestä lipastosta ja hyllystä eroon (ne on aivan eri paria, hyi :<), ja ostaa tuollainen ikeasta osittain myös tilanjakajaksi ja hyllyksi, se vielä mätsää mun työpöytään sopivasti. 

Innostuin kattelemaan täs illalla samalla kans jotain vaatejuttuja mitä kesäksi ois kiva saada! Jos mulla olis rahaa ja nettitunnukset (jotka on kyl pitäny hankkia), niin tili olis jo tyhjä, vannon! :D


EDITEDIT; unohin laittaa teille et mistä mikäkin vaatekappale on :D

ristishortsit: Ginatricot
tossut: H&M 
neon-paita: Ginatricot
amerikanlippupaita: Ginatricot
alushousut: Ginatricot
pitsipaita: Nelly.com
valkaistut denim-shortsit: H&M
hame: H&M
mustat amerikanlippushortsit: Asos.com


Jos saisin nää kaikki nyt käsiini, en malttais olla pistämättä noita päälle. Toi neonvärinen paita on ihanan pirtee kesänen ja kaikki noi värit saa mut ihan sekasin, en ees saanu mahtumaan tähä kollaasiin kaikkea mitä haluaisin :)

Nyt tämä himoshoppaaja ja -sisustaja painuu pehkuihin, että jaksan huomenna vielä panostaa viimeset rutistukset koeviikkoon ja ommella verhot valmiiksi! 

xoxo, Vanity <3


EDIT; Näppärimmät varmaan jo huomas, et ulkoasu on vaihtunu 2-palkkiseks kokonaisuudeks. Toivottavasti tää ei oo enää niin sekamelska sillisalaatti, ja saan laitettua vaakakuvatkin nyt isoina! Mitä tykkäätte, onko kivempi näin?

14 kommenttia:

  1. oii mistä nuo shortsit (jossa on tuo risti) ovat? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistin nyt kaiken tonne et mikä on mistäkin, eli juups, ne on Ginasta :)

      Poista
  2. Mä näin ainaki noi shortsit Gina Tricotin sivuilla. TOI ULKOASU JUTTU ON IHANA :D Ja piristävä postaus, eikä mikää oo mitää sekamelskaa :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva et joku tykkää tästä! :) Näitä himosisustajan postauksia saattaa ilmestyä varmaan nyt ihan riittämiin asti, koska oon kaikista eri mahollisuuksista nyt niin sekasin että! :D

      Poista
  3. Millä ohjelmalla muokkaat kuvat?

    VastaaPoista
  4. Heii.. Mulla on toi Ameriikka paita<3 :D
    Ihana postaus muuten :))

    VastaaPoista
  5. heei kiva postaus mut millon tullee taas lauluvideoo? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullon koko syksy ollu videoiden osalta hyvin hiljanen, ja oon treenaillu paljon teknistä puolta, ettei mul oo ollu "aikaa" suunnitella mitään videoita, ku oon halunnu keskittyä laulun teknisen puolen kehitykseen. Mut oon täs taas innostunu laulelemaan enemmän muutaki ku harjoittelujuttuja nii eiköhän ala tulemaan :)

      Poista
  6. tuola formspringin kuvasa sulla o täydelliset kiharat, nii voisikko tehä videopostauksen et miten teet ne (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullon atm nii lyhyt tää oma tukka, et tää ois kivempi toteuttaa ku mun pitkä tukka on back. Voi mennä aikaa ennenku mul on pidennyksiin varaa :D viikkoja ehkä, hihi

      Poista