lauantai 28. huhtikuuta 2012

Raise the roof


Perjantaina on taas kummasti kevennetty kukkaroa, ja mun viikonloppu ja hattukriisi on pelastettu! Olin käyny kattomassa jo Buttericksissä kaikenlaisten virkamiesten hattuja yms aikasemmin, mut en todellakaan suostunu maksamaan 12 euroa tuulipukukankaasta tehdystä rautalankavirityksestä! Kuvissa ne näyttää ehkä hyviltä, mut haluun hatun jota voi käyttää vaikka ensi vuonnakin.

Aikasemmin jo itkin ja valitin sitä, etten kirpparilta saanut sitä haluamaani hattua. Kävin perjantaina kuitenkin uudestaan, ja siellä mun baby oli! Se oli onneks aika isoo sorttia, koska mun pään ympärysmitta on hitusen normaalia suurempi, ja toi oli mullekin hitusen reilu. Tää hattu on ihan täydellinen!

EDITEDIT;; Hahhah koin tänään lauantaina järkytyksen kun menin ihan huvikseni käymään Helsingissä ollessani taas Buttericksissä: NÄITÄ SAMOJA KIROTTUJA HATTUJA OLI SIELLÄKI. Oli varmaan ollut aiemminkin, mutta siinä samalla kohdalla oli ennen jotain muita hattuja. Luulin et oon maailman ainoa kellä tää hattu ois ollu vappuna, angst :D:DDD:


Pääsin pari tuntia aikasemmin tänään myös koulusta, joten käytiin maman kaa sen ruokatunnilla vähän ostoksilla  Mannissa. Saatiin kaupanpäälle mulle tommoset jotku tennareiden/avokkaiden välimuodot kun äiti osti kaks paria kenkiä Skopunktenista. Lisäks käytiin Seppälässä sukkahousuostoksilla, ja uus laukkukin tarttu kirppikseltä mukaan hatun kanssa. 


Sit vähän muihin jutskiin. En tiiä oonko koskaan esitellyt mun kevät/syystakkia, mut anygays se on tämmönen tekonahkainen Onlyn takki. Kaduttaa etten ostanu sillon sitä mustana, mut on toikin ihan kiva :D Lisäks tää on hiukkasen iso, mut sillon ei ollu pienempii kokoi möhmöh. 


Kreppailin yks päivä kans koko pään täyteen ysärikäkkärää?! Kuinka moni muistaa, kun aina jonnekin synttäreille tai muihin pippaloihin piti pikkutyttönä krepata hiukset ja se oli NIIN cool? Löysin meijän kreppiraudan tuolt laatikoist ja oli pakko fiilistellä. 



Perjantain outfittiä. Shortsit pitänee lahjottaa äidille, ne on mulle liian isot! :(( 


Sit viel vähän perjantain  tapahtumiin. Tosiaan kävin siis kirpparilla pyörähtämässä (pyörällä josta on vaihteet rikki, voitte vaan kuvitella miltä tuntuu polkee koko matka ykkösvaihteella...), ja sit laitoin ens vuoden kurssivalinnat ja lähin Tian kans käymään ulkona. Sitku aurinko rupes laskee niin lähettiin käymään Tialla ja sit se saatto mut himaan. 


End of the story haha :D

xoxo, Vanity

8 kommenttia:

  1. mulla on ihan sama juttu ton takin kanssa! mullaki on tollane joku nahkatakki tommonen ruskeen värinen ja nyt kaduttaa ettei mustaa tullu napattua mukaan, mut onhan seki ihan jees :D

    VastaaPoista
  2. voi että ku oot kaunis ja noi hiukset on kyllä mun mielestä paremmat! (: jaja noi krepatut hiukset on ihanat <3

    VastaaPoista
  3. comooon krepatut hiukset ihan vitun hirveit!

    VastaaPoista
  4. Sä oot tosi kaunis!
    PS.IHANAT HIUKSET! <3

    VastaaPoista
  5. Sulla on maailman ihanimmat hiukset=) ja ihana tää blogiiii!!


    http://dreamoffi.blogspot.com/

    VastaaPoista