sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Sunday w/ Loreen


Helloo, puhuin aiemmin että pistän viikonloppuna jotain tälle blogin puolelle tulemaan. Perus viikonloppumeininkejä oikeestaan, ensviikonloppuna onki sit ihan eri meno!

Huomenna alkais uus jakso ja kunnon sluibat 5 kurssia tässäkin jaksossa, ei ilmeisesti valmistumisella mitään kiirettä... :D Palan kyllä halusta saada tietää mun matikka1 kurssin arvosanan. Nosto vitosesta kutoseenkin kuulostaa mun mielestä hyvältä (älkää naurako siellä XD)


Tein perjantaina naminami-tonnikalasalaattia jota olin himoinnu koko viimeviikon. Päätin pistää pitkästä aikaa jotain ruokajuttuja tänne nii jaan mun hienon ohjeen! 

Tonnikala-makaronisalaatti 2-3 hengelle


2 purkkia tonnikalaa (öljyssä)
2 purkkia kermaviiliä
1 pieni punasipuli
1/3 tai 1/2 kurkku
1,5 ruukullista haluamaasi salaattia
Silmämääräisesti makaroneja (en oo ikinä mitannut tätä :D)

Mausteet
1/2 tl Murskattua valkosipulia
oman maun mukaan 
  • Sitruunapippuria
  • Mustapippuria
  • Yrttiseosta (oregano tai vastaavakin käy)



Unohin mainita että oltiin Tiun kanssa Myyrmannin kiinalaisbuffetissa kokeen jälkeen turvottamassa vatsaraukkoja. Pientä solacefoodia näin kokeen jälkeen, ei ota kupoliin niin pahasti :D 

Nyt pitää rauhottua taas hetkeksi tän ulkonasyömisen kanssa tai mulla ei oo ikinä varaa tilata mun vanhojenmekkoa. Oon totaalikoukussa ebayhyn ja selaan sitä silmät selällään vaikken mä ees tarvitse mitään.... ja RAHAAA PALAAA. 




nomnom, Vanity



2 kommenttia:

  1. mistä meinaat vanhojentanssi mekon hommata ja millasen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joudun maksamaan ite mun vanhojenmekon, joten varmaan tilaan netistä jonkun! :)

      Poista