keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Hemmottelua ja Hermoromahduksia

Hullu materialisti taas huutelee täällä. Mulla ei ehkä ole parisuhdetta, mut sydämentykytyksiä toi muutama viikko sitten Seppälässä tää yöasu. Nyt kävin nappaamassa sen vihdoin itelleni, nopeet syö hitaat. Olin toisaalta kyl päättäny etten joulun alla oistais muutaku vain sellasta mitä tarviin, mut sallin tän nyt itelleni sillä syyllä, että tää ois joululahja mulle ittelleni. Jumpe ku osaan huijata hyvin itteeni!


Siis kattokaa nyt tota pöksyjen pehmeyttä! Ihanku pumpulissa istuis
.. mun täytyy varmaan mennä Ostoskanavalle töihin


Mulla on joku luontainen tapa varmaan löytää vaatekaupoista aina niin paljon ja usein kaikkee kivaa, ja omasta vaatekaapista löytää vain pelkkää surkeeta päällepantavaa. Nimittäin hävettää kertoo et pari viikkoa sitten tuli ostettua uus bleiseri Vilasta... Mutku se oli niin ihana ja vielä alennuksessa! Toisaalta tää on kyl pitkäikäsempi kuin H&M kumivenepakolaisen vääntämä rätti. 


Pikku-Viivi kyykkypissalla. Tämmöset kuteet oli tosiaan eilen päällä, jaksoin panostaa. Peilin voisin varmaankin pestä. Toi bleiseri kimaltelee silleen pikkuriikkisesti kun siinä on kultasta lankaa seassa, muttei kutita niinku jotkut kimaltelevat neuleet tekee. Ei näy kuvassa mutt bleiserin kamuna oli pitkä valkonen löysä toppi.  Laukku on Accessorizesta jos joku kysyy :)


Tekisi mieli heittää tämä ylläoleva paskiainen seinään. Joku varmaan muistaakin kuinka rakastunut tähän viheliäiseen pikku Galaxy Aceen olin vielä silloin kun sen sain. Nyt siitä on seurannut vain pelkkää harmia. Hermomahdus oli toissapäivänä taattu kun puhelimesta katoaa kenttä mystisesti. Toivoin ja rukoilin että syy oli SIM-kortissa mut eiiii. 

Ton kanssa on aiemminkin ollut pieniä yhteysongelmia mut ne korjaantu hetkeks kun olin käyttäny sitä 4 viikon lomalla huollossa. Muutama viikko ja koko homma levis käsiin. Kaiken huipuksi ne ei voi luvata mulle sieltä uutta samanlaista puhelinta vaan taas kerran kärsin kuukauden ja tuun saamaan ton takasin mukamas "entistä ehompana". Ilmeisesti 183 euron hintaan kuului  myös tämä huollossa jatkuva kiikuttelu. 



Miksen ikinä osaa tehä pientä postausta vaan kasaan aina monta asiaa yhteen?! Jokatapauksessa, yks välttämättömistä  hankinnoista ois UGGit. Joillakin teillä lukijoilla on varmaan nää aidot lammastossut ja haluaisin kuulla teiltä vähän kokemuspuheita. Netistä saan nää toki halvemmalla kuin 200 eurolla, mutta koska maksan kaiken omasta pienestä pussistani, oon näiden suhteen odotukset aika korkealla. 

Eli miten teillä UGG-kenkien käyttäjillä on kokemusten laita? Onko kantapää tukeva ettei "sisään astumista" tapahdu, kannattaako ostaa omaa kokoa- vaiko yhtä pienemmät?

xoxo, Vanity




10 kommenttia:

  1. pari viikkoo oon omia uggejani käyttäny ja muuten hyvät mut TOSI liukkaat kävellä nyt lumisilla teillä :DD pari kertaa jo kaatunukki niitten takia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noiden pohjat tuppaa olemaan liukkaita mut villanaruja jos raskii uusiin UGGien pohjaan liimata nii ei liu'u enää! :D

      Poista
  2. mulla on iihan halppis uggit ja ne ei kyllä mene yhtään lyttyyn... olin iha ihmeissäni koska edelliset meni aina!:D

    VastaaPoista
  3. Aidoista mulla ei ole kokemusta, mutta voin sanoa että mulla on ihan super ihanat feikkiuggit. Ne on siis oikeasti satasen kengät, mutta sain ne intersportin alesta muistaakseni 40e? Merkki on firefly, ja noissa on tosi kova toi kanta eikä meinaakkaan mennä lyttyyn ja sitte myös superlämpimät ja söötit! :) Tässä postaukses viel kuva noista mun ihanuuksista: http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/2012/10/niksnaks-ja-ostoksilla.html (Ensimmäinen kuva)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. UGGeista sen verran et ne on tosiaan iha sika liukkaat ja noi UGGit missä on noita nappeja niin on aika huonot, koska tuolla ihan ylhäällä ei oo nappia niin se alkaa kääntyä rumasti siitä alaspäin ja kierittyy sillee ja ei näytä enää nätiltä.. Oon kuullu muutenkin että UGGien laatu on huonontunut :/

    VastaaPoista
  5. mulla on mustat uggit, jotka ostin muutama vuos sitten. kengät on tosi lämpimät, mut jos on vähäänkään lämpimämpi (tai jos lumi sulaa niiden päälle) niin ainakin musta väri lähtee pois, joten niitä saa olla aika usein värjäämässä. on tosi tukevat, mulla on pari reikää mutta se johtuu ihan vaan siitä että koira söi mun kenkiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lampaannahkahan on tosiaan värjättyä ja mustassa huomaa helposti jos väri kuluu :D Ja näköjään koiraki tykkää lampaista! ;D

      Poista
  6. hei ku tilasit noita mekkoja ebaystä, ni miten meni maksu, niillä meni tulla ja tilasitko kiinasta vai jenkeist vai mist ? :) ja tilasitko ihan tuolt ebay.com vai ebayn "suomiversiosta" eli ebay.fi ? :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin ihan internationalista eli ebay.com :D Siirsin paypal-tililleni rahaa tilisiirrolla, maksoin mekot paypal-rahoilla.

      Ja pari mekkoo tuli kiinasta ja yks briteistä, mut senki valmistusmaa varmaan kiina :D

      Poista
  7. ostin viime talvena austraaliasta ihan siis aidot lampaannahkaiset uggit lampaankarva-sisuksilla(hintaa tuli joku 70 euroissa). siellä liikkeessä sai vielä laitatatuttaa niihin pohjiin sellaset tuplapohjat mikä estäis liukumisen. oon ollu tosi tyytyväinen ja ihan ykköskengät ollu pakkasilla. kantapää on tosi tukeva ja muutenki kengät on ollu tosi hyvän kävelyn suhteen :-) ei mitää moitittavaa. ja itte ostin oman koon koska niiden kenkien kans ei tarvi ees villasukkaa käyttää

    VastaaPoista