keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Casual studs

Tänään oli kiva päivä. Aamun suunnitelmat meni kyllä päin seiniä kun ois pitänyt herätä tuntia aikaisemmin Myyrmäkeen solkkuun mutta sain itteni ylös sängystä 1,5 tuntia ensimmäisen herätyksen jälkeen, hups. Oon potenu kans pientä hiuskompleksia, koska nää ei oo pitkät eikä lyhyet, vaan siltä väliltä. Nää on ollut kiinni jollain sotkunutturalla koko viikon. Onneks vanhojentanssit lähestyy ja samalla pitkä tukka ;D 




Pari postausta takaperin oli juttua niiteistä ja tuunaamisesta. Mä olin muutaman kerran nähnyt jo unta mustista ugg-mallisista kengistä, joiden kärjissä & kantapäissä oli kultasia piikkiniittejä. Sain nyt vihdoin toteutettuu tän mun huikeen unelman, tosin kiinnitn niitit vaan kärkiin koska noihin ei saanu kiinni mtn kantapäihin :D


Mun mielestä noi on tosi siistit, en oo kenelläkään nähnyt vastaavia! Meni muutama tunti noita värkätessä mut oli sen arvosta :)


Kylläpäs jäin taas koukkuun salilla käymiseen. Mulla kuntoilu vaikuttaa aika paljon siihen, miten syön. Mun ei tee ollenkaan mieli mitään epäterveellistä salin jälkeen, koska sillon musta tuntuu että se tunnin rehkiminen ois mennyt täysin hukkaan. En kuitenkaan kiellä itteltäni herkkuja, mut pyrin syömään suklaata tai muuta muuta roskaa vain yhtenä päivänä viikossa. 


DJ PAULY D FEAT JAY SEAN - BACK TO LOVE

10 kommenttia:

  1. Ihanan näköistä tuo banaaniviinirypäle -salaatti!<3
    Ja kivoja vaatteita :)

    x Tiina
    http://inspirationmania.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hyi kuinka mautonta pitää läpinäkyvää paitaa ja pelkkkiä rintsikoita. ja vielä näin talvella DDD:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mautonta kylläjuu mut onneks on sentään valkeat rintsikat eikä pinkit/punaiset/mustat kuten joidenkin olen nähnyt pitävän D:

      Poista
  3. oot ihan hirveen nätti! Ja ihanat noi uggit, ainakaa ei tuu samallaisii vastaa! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana toi niittikauluspaita! :) mistä oot tollasen löytäny?

    VastaaPoista
  5. sulle on haaste täällä: http://jenniinanni.blogspot.fi

    - jenni

    VastaaPoista