maanantai 25. helmikuuta 2013

Hiekkaa pi... pastassa

Tänään oli kiva päivä vaikka loma loppukin, oli kiva kun taas pääs tapaamaan lisää kamuja koulussa joita ei lomalla voinu nähä! Mulla oli samat vaatteet päällä kuin perjantaina, tunnen suurta rakkautta tota Swedish House Mafia-toppia kohtaan. Millan kaa mietittii et aika kummaa et tommosia toppeja myytiin H&M:llä, kun yleensä siellä on myyty samantyyppisiä toppeja vaan jossain Beatles-printillä :D NOH, KELPAA!

Menin viemään tänään kans muutamaan liikkeeseen kesätyöhakemuksia. Tossa pöydällä keikkuu vielä ainakin 7, mut haen vielä moniin moniin koska haluan että tänä kesänä tärppää! Viime kesänä oli kunnon sluiba fiilikset kun ei ollu yhtään töitä ja kaikki muut oli duunissa ja sai rahaa. 


Lähin suoraan Mannista Stadiin moikkaa Pavee kun en ollu sitä pariin viikkoon myöskään nähny, käytiin Vapianossa safkaamassa. JA ETTE IKINÄ ARVAA, mesta jota on kehuttu mulle maasta taivaisiin, oli palvelunsa puolesta pieni pettymys


Tilasin jonkun jättikatkarapupastan ja joskus tietysti voi käydä niin, että joku rapu on pesty huonosti ja sinne on jääny jtn hiekkaa, mutaa tms. Olin sit melkeen syöny koko mun pastan loppuun ja yhtäkkii hampaissa narskuu ihan kunnolla hiekka. Koukkaan sormella ikenistä nii sielt tuli oikeen nätisti sellast mutahiekkaa mitälie. Kunnon möykky.

No menin valittaa sit siitä sinne keittiöön ja sit joku Englantia puhuva kokki siinä koitti kysellä kuka sen teki mulle mut se tyyppi ei enää ollu siin Vapianon linjastolla. Se tarjos mulle uutta pastaa mut en nyt ihan lämmenny enää ku olin jo melke syöny. Sit menin juttelee sille vastaanottotiskin naiselle ja sen asenne oli just sellanen että "älä jauha paskaa" se väitti että se hiekka oli LIHALIEMIKUUTIOTA, jumaliste kai mä nyt tiedän ite mille hiekka/muta maistuu. 


siinä on vähän mutahiekkaa nomnom. miten mun ÄYRIÄISRUOASSA voi olla lihalientä, kun kaikki pastat tehään aina pestyyn, puhtaaseen pannuun?

Siis ymmärrän et tommosii virheitä sattuu, mut sillon ravintolan ei kuuluis väittää vastaan ja rivien välistä väittää että mä puhun paskaa :D Ois nyt ees ite se nainen kassalla tarjoutunu antamaan alennusta tms. Pitkin hampain se sano "no 20% voin korkeintaan antaa alennusta" mä sanoin vaan tiukasti "Ei riitä, mä haluan 50% vähintään" :D OISITTE NÄHNY SEN ILMEEN KUN SE ANTO SEN 50%  ALENNNUKSEN XD 

Tän päivän stoori, onks muilla mitään vastaavia kokemuksia huonosta asiakaspalvelusta? :D
xoxo, Vanity

4 kommenttia:

  1. Wau miten kaunis oot ♥ Ja super ihana blogi muutenkin! :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mainihit tosta swedish house mafia topista nii... onks niit myynnis h&m verkkokaupassa? ku oon koittanu ettii sielt mut ei löydy :(

    VastaaPoista
  3. I love your pink & black outfit!

    VastaaPoista