tiistai 28. toukokuuta 2013

My first gelnails

Mulla on kynnet tosi taipuvaisua liuskottumaan ja katkeilemaan pitkin talvea, eikä ne oikeastaan ikinä kasva kun ne ehtii samassa ajassa lohjeta tai liuskottua rikki tai muuta kivaa. Viime vuonna mun kynnet kasvoi hulluna kun söin aknelääkekuurin, mutta kuurin loppupuolella sekin vaikutus hävisi. Oon ikuisuudet haaveillu nätistä kynsistä, vihasin lakata mun tynkäkynsiä millään huomiota herättävällä värillä ettei niiden lyhyys näkyis :( 

Viime viikolla tein kuitenkin muutoksen ja Pauliinan yks tuttu Merilyn teki mulle nätit ihanat pitkät kynnet! Nyt kelpaa rapsutella! 

Oisin halunnu laittaa valkosia simpukankuoren paloja kun ne välkkyy tosi upeesti valoa vasten, mut niitä ei tällä kertaa ollu. Päädyin sit aika peruskauraan, kun en halunnut ensimmäisiin geelikynsiin mitään kauheen räväkkää, kun kriiseilen sitten ettei joku väri sovi vaatteisiin blaablaa...


Nyt on kädet kesäkunnossa, mitä te tykkäätte geelikynsistä? Saa kertoo omakohtasia kokemuksia! 

xoxo, Vanity

1 kommentti:

  1. Mulla on ihan sama ongelma kynsien kanssa. Ne katkeilevat,liuskottuvat ja on päistä semmoiset "pehmeät". Kun taas muilla perheesäni on niin ihanan paksut ja vahvat kynnet. Kaveri on tehnyt mulle usein geelikynsiä ja tykkään kyllä kovasti. Ja lakat, glitterit sun muut timangit kyllä niissä pysyy. Toisinkun omissa kynsissäni. Eikä mun mielestä "koristeet" näytä lyhyissä kynsissä niin edustavilta. Geelikynsien jälkeen omat kynnet ei ollut kylläkään yhtään paremmassa kunnossa.

    VastaaPoista