lauantai 8. kesäkuuta 2013

Outfittejaaa

Oon ottanu kaiken irti tästä ihanan lämpimästä lomanalusta ja loikoillu, tehnyt (pihalla) lastenhoitohommia ja ruskettunut! Lisäks mun ihana äiti taas kuvas mun uusia juttuja joita en vaan ollu täällä blogin puolella esitellyt!    


Tässä päivän asuu, farkkushortsit oon tehny ite Crockerin farkuista ja peplumtoppi on Spiritstoresta. 





Bershkan punainen peplum-mekko. Musta tää on IHANA! Onhan mulla se vaaleenpunanen peplum-mekko, mut se on paljon rokimpi mut tää on paljon aikuismaisempi ja tyylikkäämpi. 





Tää mun henkilökohtanen lemppari näistä kolmesta. Hellepäiviin täydellinen, söpö ja tyttömäinen, äidin mukaan "bileasu" (toi sana ei sovi mun suuhun yhtään mut en keksi parempaakaan XD). 

Ens postauksessa sit enemmän kuulumisia, mitä tykkäätte? Onks teillä jotain lempparia näistä? :) 

xoxo, Vanity


17 kommenttia:

  1. eiks sun äitis sano mitää vaikka pukeudut noin paljastavasti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei? :) Mut kyl se huomauttaa jos näytän sen mielestä prostituoidulta :D ja vaikka toi vika asu onkin paljastava, ei se ainakaan mun mielestä näytä halvalta :)

      Poista
    2. no onhan toi aika huoran näköstä..

      Poista
    3. Onneksi sun mielipide ei kata kaikkien näkemystä :)

      Poista
  2. siis ei vitsi toi peplummekko on ihana, nyt kyllä kaduttaa. Hypistelin samaista mekkosta bershkassa ja kantelin sitä mukanaki jonkin aikaa kunnes lopulta heitin sen takas siihen tangolle koska aattelin että mulla jo on yks peplummekko... ärsyttää niin pirusti. Viimenen asukokonaisuus on munki suosikki! Mistä toi ihana hame on?

    VastaaPoista
  3. vau noi kaikki asut on ihan hurjan upeita! Toi vika on ehottomasti mun lemppari ja siis vaikka toi on paljastava niin sä näytät tyylikkäältä ja kauniilta et missään kohtaa halvalta. Ja paljastavatki vaatteet voi oikeesti näyttää hyvältä, se vaan riippuu osaako niitä käyttää sillätavalla ettei näytä halvalta :) mut sä osaat! :) Ja oot niin säteilevä ja kaunis ettei susta nyt sais halvan näköstä millään...

    VastaaPoista
  4. Voi kui söpö ja upee asu toi viimenen! :--) Oot niin nätti!

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Joku on ilmeisesti tehnyt susta feikkikäyttäjän facebookkiin.
    https://www.facebook.com/emilia.saarinen.39?ref=ts&fref=ts

    VastaaPoista
  6. upee asu toi viimenen!!:-) sulle sopii paremmin lyhkäset hiukset, ääh oon niin kateellinen sun hiuksille:DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aijaa kiitos! mä oon kyl kovasti pinttyny mun pitkään tukkaan

      Poista
  7. mistä toi vikan asun hame on? :-) I H A N A !

    VastaaPoista
  8. Onhan tuo vika vähän paljastava, mutta hyvän maun rajoissa kuitenkin etkä näytä missään kohdassa halvalta, osaat käyttää paljastavia vaatteita oikealla tavalla näyttämättä huoralta. Oot muuten ihan super nätti ja sulla on hyvä tyylitaju!

    VastaaPoista