keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Festaripaidan metsästys

Huomenna ois lähtö Pipefestiin ja mulla ei oikeen ollut mitään hajua mitä haluan pukea to-su aikana päälleni. Mitä jos ennusteet meneekin ihan päin mäntyjä (niinkuin tänään) ja joko hikoilen tai palelen itseni kuoliaaksi.

Suuntasin päivällä Helsinkiin ettimään mulle jotain kivaa päällepantavaa. Ennen shoppailua kävin kuitenkin testaamassa kovasti kehuttua Sörnäisissä sijaitsevaa itsepalvelusolariumia. Paikka oli todella siisti, sieltä sai ostettua automaatista juotavaa, sai käyttää ilmaiseksi pyyhkeitä, ja se kaappi puhui! Olin saada sätkyn kun joku koneistettu Leena-Marjut kertoo mulle englanniksi solariumin käynnistyneen. Ehkä vähän hifistelyn puolelle menee jo, mut hauska lisä! 



 Solkun jälkeen lähdin porhaltamaan takaisin ydinkeskustaan ettimään niitä rättejä. Musta tuntui ettei siellä ollut yhtään mitään sellaista mitä oisin vaatekaappiini kelpuuttanut. Tai sitten malli miellytti silmää, mutta väri oli aivan väärä. Löysin kyllä kynsiviilan, top coatin ja huulipunaa mutta niitä vartenhan en edes tullut Helsinkiin.. 

Anygays, tämmöisenä kuljeskelin. Ostin eilen Seppälästä laivastonsinisen, tommosen joustavan ja rennon bleiserin. Mut bleiseri ei taida olla ihan mikään true festarivaate, joten sitä ei lasketa! :(


Epätoivoisena menin katsastamaan vielä viimeisenä Spiritstoren, ja löysin kuin löysinkin sieltä ihan kelpo paidan. Enhän mä tätä rehellisesti sanottuna tarvitse, mutta ei mitään tän kaltaista vaatekaapista kuitenkaan löydy. Ja koska väri (pinkki pelastaa) ja malli nappas yhteen, paita päätyi mun ostoskassiin ja sieltä matkalaukkuun! 

xoxo, Vanity

Meillä ei ole konetta mukana Himoksella, joten saa nähdä, tuleeko mitään päivitystä älypuhelimen kautta! :) 

2 kommenttia:

  1. mitä mieltä olit tost solkust? vaik laittet onki uudet ja tuliterät, niin ite kävin siellä pari kertaa, eikä tuntunu et ois yhtään väriä tarttunu vaikka normaalisti rusketun helposti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen itekään osaa kommentoida toho tehoon ku oon käyny vasta kerran, ja harvoin mä 1. Kerran jälkeen huomaan mitään eroa :D

      Mut hyvin kosteutettu iho ruskettuu helpommin, kannattaa kokeilla jos et oo hoksannut :)

      Poista