keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Princess in pajama!

En ilmeisesti osaa enää raahata kameraa mukanani - enkä pitää tallessa muistikorttia. Ajattelin kuitenkin tulla päivittelemään tänne mun kuulumisia, virkistävän vaihtelun vuoksi kännykkäkuvilla. Tuntuu kyllä muutenkin, etten oo edellisellä viikolla liikkunut muuta kuin koulun, kuntosalin, ja ruokakaupan välillä. Oon tän jakson aikana kirjottanu jo tarpeeks monta ainetta ja tehny esseitä, tuntuu et niitä vaan tulee ovista ja ikkunoista!


Mun kynsi-parat oli jo aika järkyttävässä kunnossa, ja  oli jo korkee aika tehdä näille jotain. Vaalee nude oli tosi kiva kun se sopi kaiken kanssa, mut uskollisena vaalenpunasen ja kimaltelevan ystävänä sai kaikki neutraali tällä kertaa väistyä!




Kyllä näillä kynsillä kelpaa hymyillä! 

Tänään meitsillä ja monella muulla oli 100 aamua jäljellä! En tiedä oisinko saanut pukeutua koulun perinteen mukaan pyjamaan, sillä mulle tulee lakki päähän vasta ensi syksynä. Vietän kuitenkin lukulomaa keväällä, eli tavallaan mulla on se 100 aamua lukulomaan :D


Sain Tialta lainaan ehkä maailman parhaat tohvelit, sopii tähän pinkkiin barbiolemukseen enemmän kuin hyvin!


Pääsin tänään tuntia aikasemmin koulusta, niin päätin tehä jotain herkkuvälipalaa.. Musta tuntuu et kaikki mun ruoat/ välipalat varsinkin on oikeita kulinaristisia makuelämyksiä, mut silti ihmeen helppoja tehä!



Nyt mun täytyy paneutua takas näiden rakkaitten ruotsin tehtävien pariin. 

xoxo, Vanity 

5 kommenttia:

  1. miks saat lakin vasta syksyllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli huono pohja peruskoulusta matikan ja ruotsin osalta - väänsin ykkösvuonna itkua melkein joka tunnilla kun en osannut mitään. Aloitin ruotsin kokonaan uudestaan, jotta saan hyvät arvosanat - tämän takia ruotsin kirjottaminen menee ensi syksyyn ja saan silloin vasta lakin.

      Poista
  2. mitä tos avokaados on? :D

    VastaaPoista
  3. Ei hitsi kun on ihanat kynnet, just sun näköset! Mielettömät :-)
    Tsemppii kirjotuksiin<3

    VastaaPoista