sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Not even a month ~

OMG! Kesälomasta ei oo enää jäljellä ees kuukautta. Elokuun 11. pv alkaa koulut, mua ei kyl suoraansanottuna kinnosta yhtään, ja pitäis viel ysiluokkalaisena panostaa enemmän, Vaskivuori odottaa ;___;. Yhestä asiasta oon ihan sairaanloisen innosisani: All Time Low tulee suomeen ♥


Koska mä oon ollu jo 5 päivää lahoamassa tääl mökillä, mulla on oikeesti ollu extremely boring, joten rupesin ettimällä ettimään neliapilaa, ja yhen ihanan bongasinki :)
Sit kans löysin tuollasen ihanasöpön linnunpoikasen, se oli kai yrittäny lentää ja tippus pesästä. Ihme ettei karkuu lähteny vaik läheltä otinki kuvan. Saatii kans käytyä siel hämeenlinnassa ja ostettua mulle niitä nail art-juttuja. Tuntuu ettei mulle riitä mikään vaan mun täytyy heti huomenna ku pääsen täältä pois, nii käydä ostaa uuet irtokynnet, vaik oon koristellu jo kaks settiä. Tiistaina varmaan poikkeen Kampissa ostamassa kaikkee muuta pikkusälää ja isompia koristeita niihi kynsii. Prinsessoilla pitää olla prinsessojen kynnetki ^^

Seuraavas merkinnäs sit enemmän näistä kynsijutuista, kbai b'bys ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti