perjantai 27. elokuuta 2010

Tonight is gonna be a good night ~

Hello huns

Apua mun huone on ihan hirvee kaaos, hyväkun nään ees mun lattian. Miksen mä voi olla tyyppiä joka osaa pitää paikat siistinä? :---( Anyways, tänää Klaukkalassa on Yritysten Yö, se on kind of kopio Taiteiden yöstä. Siellä on kyl aina ihan samat jutut mut ne on aina pakko kerran vuodes kiertää, ku se on vähänku jotenki kesän päättyminen : D


 
Jee, sain ton otsatukan nyt parempiin kuoseihin, se edellisen postauksen kuva oli hiuka hätäsesti otettu ja muutenki en ollu viimeistelly sitä kunnolla. En silti tykkää tosta mun otsiksesta mitenkää erityisemmin, mut kiharoittenkaa se näyttää mun puolesta ihan hyvältä. Ja onneks nää kasvaa about marraskuuhun mennessä taas normipituuksiin.

Aattelin että teen teille ensi postaukseen juttua kynsistä. Mun omat kynnethän ei siis todellakaan oo mitään pitkää luokkaa, ne lohkeilee/katkeilee niin helposti kun ovat päässeet siihe hyvään pituutee. Oon sit aatellu ratkasta tän ongelman irtokynsillä. Ne ei oo mitenkään älyttömän kalliita, ellei osta valmiiksi koristeltuja. Laittakaa rohkeesti kommenttia omia toiveita että minkä tyyliset kynnet koristelisin. :---)


Ja aaaa mun on ihanihan pakko lisätä tää kuva tänne. Laitoin siis almost läpinäkyvää huulikiiltoa huuliin (tää tapaus oli aika tahmanen, eli just sopiva tähän hommaan), ja kiinnitin noi hilemäiset nomparellit mun huuliin. Ne sillon hyvin kiinni eivätkä tippuile, niinkuin veden kanssa jos kostuttaisi. Sitten lisäsin noi sydämet ja voilá. Ton Love'n tein mun valkosesta helminauhasta joka on katkennut, kiekuroin sen tekstiksi jne. Kuvanmuokkauksessa käytin netissä toimivaa picnik.com -sivustoa.

xoxo

Vivianna


4 kommenttia:

  1. Ihanat noi sun huulet ja se koru<3
    Tää on paras blogi ever<3

    VastaaPoista
  2. oot tosi nätti ja sul on ihanat hiukset! liityn todellakin lukijaks :)

    VastaaPoista
  3. ihanat noi legginsit ja rakastan sun hiuksiii:)

    VastaaPoista