maanantai 23. elokuuta 2010

Shcool sucks 'n other stuff ~

Mul on ollu koko viikonloppu ja maanantai ihmeen harmaata hapuilua ei oo oikeestaan ollut mitään erikoista. Mua ei kiinnostais oikeesti pätkääkään olla vielä ysiluokalla koska pitäis panostaa, Vaskivuori here i come ;___;. Mutta nyt mukavaa kuvaspämmiä mun eräjormailusta mökillä taas kerran :---D




En tiiä mitä mieltä te ootte mut ite henkilökohtane suosikki on toi pikkujoki, joka yhistää kahta järvee :--D tuli kumma viidakko-olo kun katon tota kuvaa, en tiiä miks. Mökillä oli karmeen syksynen sää, vaikka täältä onkin vaan tunnin matka sinne, eli Hämeenlinnan alapuolella ollaan.

Tein varmaan hirveimmän mokan mun hiuksilleni ikinä. Leikkasin otsahiukset!! Aattelin et ne ois tositosi kivaa vaihteluu, mut mä nyt petyin näihi aika nopeesti, en osaa ottaa enää kuvia tällä tukalla 8---( Vaikka tosin pääsin eroon mun kuolleista ja rumista latvoista, ja kyllähän nää parissa kuukaudessa kasvaa takaisin. Älkää muuten huoliko mun kevyestä viikon alun asuvalinnasta, enmä todellisuudessa tota pistänyt ulos päälle, mut huvitti viel vähä kesäfiilistellä. Tosin jos laittaisin tohon jotkut kivat sukkikset nii ehkä vois viel käydäkki 8>

Ja ääh toi otsis on tossa muutenki epätasanen, ignoratkaa jooko X____X. Täytyy koettaa et näyttäiskö tää letti kiharoittenkaa vähä kivsulmmalle :/

Ei mulla siis oikeesti mitää ihmeitä, piti vaan päästä avautumaan tosta hiusmokasta :D

xoxo ♥,


Vivianna

4 kommenttia:

  1. I agree tota sun hiusmokaa :--D oot aika....mielenkiintosen näköne, yleesä otsatukka tekee ihanan söpön muksun näköseks mut se ei nyt tainnu toteutuu sun naaman kohalla :(

    Me likeyyy toi ylin kuva !

    VastaaPoista
  2. Aivan yli ihanat hiukset<3 ja oot muutenkiaivan yli nätti :) Noi kuvat on sikahienoja, millanen kamera sulla on :)

    VastaaPoista
  3. I agree tota sun hiusmokaa :--D
    - Apua niimpä :--( mun täytyy nyt vaan odotella ja fixata tota muotoo viel senverra et saan siit viisaamman näkösen 8--D

    Noi kuvat on sikahienoja, millanen kamera sulla on :)
    - Sonyn Alpha 380 :> ja thnx ^^

    VastaaPoista
  4. MUSTA noi sun etuhiukset on hienot O.o
    Ne sopii sulle ku sullon muutenkii tommoset särmikkäät hiukset nii ne silleevähäniinku tasapainottaa O_O
    IHANASSA PAIKASSA teidän mökki muuten :)
    Vitsi oon kade :<

    VastaaPoista