perjantai 20. elokuuta 2010

You've got to smile now ~

Haip :>. Tänään oli siis koulukuvaus, olin eilen unohtanut mun meikkipussin koulun lokeroon, joten mun piti mennä tänää hiukkasen aikasemmin kouluun, super-duperihanat aurinkolasit päässä luomuna jee  >8(

Vaaleenpunanen toppi on Ginasta,
Lasit citymarketista (haa haa :D )
Alin toppi on JC'stä
Toivon nyt vaa että nekuvat on hyviä 8> JOS kuvat on siedettävän näkösii nii ehkä tungen sellaisen tänne (?)
+ Pääsin mun jo kauan odotettuun kaverikuvaan, mulle ei oo koskaan tilattu sellasta (oon pelkästään ollu vaan mukana kuvissa), mutta nyt ysiluokan kunniaks toi reiluäiti suostu tilaamaa ko se oli mulle nii ehdoton juttu :---D.  Mutta nyt dear stalkers, torstain asu.



t-paita: H&M
toppi: Ginatricot
hiuspanta: joku krääsäliike Barcelonassa :>
koru: by me :>

Tuo t-paita on siis normi henkkamaukan halpisteepaita, mut väsäsin sen hetken mielijohteesta nyt tuollai ylös. Mulla oli tän kanssa se valkoinen hame (kts. edellinen postaus), mutta en sit halunnut laittaa sitä peräkkäisesti tähän postaukseenkin :---(
Koru väsätty noin vuosi sitten hamahelmistä.

Olin vähän kipeenä tossa maanantaina ja kärsin hirveestä tekemisenpuutteesta. Sit löysin mun vaatekaapin hyllyltä kasan valkosta tylliä ja siis tän kaltaista sain aikaan.

Inspis meikkiin tuli Marilyn Monroesta,
hiuksiin taas jostain renessanssista :o

Aluksi ajattelin että oisin tehnyt mustista hiuksista muhkeen kiharapilven ton vaaleen pömpylän alle. Mut mulla ei ollut kiharrussuihketta, ja jotenkin toi vähä sekanen pöyhee olemus oli jotenki sellane tarpeeks rento ja just mua ^^ Pistäkää hei kaverit kommenttia sit kuvista et mitä mieltä ootte, haluisitteko tästä meikistä tutoriaalia tmv? 8---)

Thanks all the dudes who voted! Eniten kannatusta sai siis mun hukset, joten tein teille pienen tutoriaalin 8>.

Oon täysin surkee editoija kun käytössä Windows liven joku helppokäyttöinen, koska en oo ennen oikeasti editoinut/leikannut tai mitää tällasta tehnyt hehee :> Enjoy and happy weekend!

14 kommenttia:

  1. :) musta olisit ihana blondina(: ootko harkinnu koskaa et värjäät blodit kokonaa? (:

    VastaaPoista
  2. Koskaan en oo vakavasti harkinnut, mulla ei oo koskaan ollut vaaleita hiuksia. :--D
    Mut jos aikoisin, niin tekisin sen silleen pikkuhiljaa i suppose :>

    VastaaPoista
  3. onks sun hiukset ihan paskas kunnos ku laitat niit niin paljon ?

    VastaaPoista
  4. Hianot töyhtöt tossa alussa :---DD
    Mut kivat hiukset sait :)
    Mä en vaa voi kokeilla ku miul on lyhyet hiukset ni näyttäis ihan afrolt :---)
    Mut postaile ahkeraan tät on kiva lukee!

    VastaaPoista
  5. Kivat hiukset. =)
    Ja mun mielestä noi on ihan hienot ton värisinä, ei sovi kokonaan blondiks.

    VastaaPoista
  6. onks sun hiukset ihan paskas kunnos ku laitat niit niin paljon ?
    - Ei. Käytän kuitenkin hoitotuotteita niin ei nää päästä irtoa. :--D

    VastaaPoista
  7. TAJUSINNYT ET blondiit sopis älyhyvin sulle..... !!!! pakekultsis

    VastaaPoista
  8. Mitäs pahaa siinä oli että jouduit luomuna menee?
    Musta oot nätti ilman meikkiäkin :--)
    Mistä oot muuten ton sun kameras saanu?
    Haluun samanlaisen :<
    :)

    VastaaPoista
  9. TAJUSINNYT ET blondiit sopis älyhyvin sulle..... !!!! pakekultsis
    - Thnx Pake 8--)

    Mistä oot muuten ton sun kameras saanu? Haluun samanlaisen :<
    - Kamera on itseasiassa mun äidin, mutta käytän sitä itsekin :D Sonyn alpha 380 se on :>

    VastaaPoista
  10. no huhhuh... en kyl käyttäis noin paljoa vaivaa hiuksiin.. ja noi on ehkä vähän liian tupeeratut ja tönköt... mut teeppä miten tykkäät. saahan kaikilla oma tyyli olla.

    VastaaPoista
  11. oho noi sun kuvat siis noi mis olit laittanu tukantollee jänskästi ni ne näyttää IHA yhilt mun sceneaikakuvilt :-D

    -Elina

    VastaaPoista
  12. sulla on tosi kiva blogi ja tykkään sun hiuksista, ainut mikä mättää on se et vaikutat iha joltai poserilt sori ;__; tai toi scenenimi ja tyyli ja tekotaiteelliset kuvat... en kestä enää näitä wannabe-scenequeeneja.

    VastaaPoista
  13. toi renesanssi kampaus on siisti :)
    itelläni on vaan niin lyhkäset hiukset, no can do.
    tota videoo en edes vaivaudu katsomaan :'D

    VastaaPoista
  14. Miten sun hiukset on tollaset et ku tupeeraat nii ne jää pystyyn helposti?:o Ite ku laitan emo/scene pään nii ei tukka jää pystyyn;( Ootko laittanu hiuksiisi jotain ennen ku aloit tupeeraammaan?(: jos oot nii voiks kertoo ku itekki haluaisin ees joskus onnistumaan:D♥ PS. Oot hirrveen hirrveen nättinä ;;33

    VastaaPoista