sunnuntai 15. elokuuta 2010

Hate my room ~

Hayy! Hups taas pääs vierähtämään viikko ilman päivityksiä. Mut anyways, koulut alkoi, ja se tarkoittaa tietenkin sitä, että pitää herätä kukonlaulun aikaan laittamaan hiukset, meikkaamaan etc. Podin aikamoista vaatekriisiä ja istuskelin vaatekaapin eesä aivot raksuttaen; mitä kivaa sitä laittais päälle. Noh, päädyin sitten tähän valintaan:



Pitkähihainen: citymarket
T-paita: seppälä
Hame: by me 8)
Laukku: citymarket



Hameen oon siis ommellut itse, tais olla viime syksynä kun olin kipeenä niin ompelin.
Pitkähihaisen mulle osti äiti jotta mulla ois jotain "fiksua" vaatetta 8---D
Ja tuon paidan väri sai mut ihan rakastumaan seppälässä niin oli ihan _Pakko_ saada.

En oo siis kovin ihmeitä tällä viikolla tehnyt. Jouduin mökille nyt viikonloppuna ja tehtiin jotain tosi erikoista: syötiin rapuja. Ainut liha mitä siitä syötiin niin olikin vaan pyrstö ja sakset. D---8


Mutta nyt, lupaamaani postaukseen mun huoneesta


Patam! That's what it looks like

En todellakaan oo mikään siisteysfriikki joten mun huone potee aina pientä sekasortoa ja epäjärjestystä. Sänky mulla on ollut since 1996, leveyttä 80 cm. Iskää ei huvittais yhtään ostaa sitää 120 cm sänkyä joka ois mun mielestä aivan ihanteellinen 8---D. Värimaailma on ollut tuota luokkaa sitten 3-4. luokan. En oo pikkutyttönä saanut sellaista söpöä prinsessaharsoa sängyn päälle, enkä myöskään vaaleanpunaisia verhoja, tai päiväpeittoa, vaikka sellasesta oonkin unelmoinut aina. Mulla on just meneillään kiva aivopesuoperaatio porukoille että voitais uusia mun huone kokonaan, paitsi että työ- ja yöpöytä saavat jäädä.
 
En oo varmaan kertonut että silloin tällöin piirtelen? :D No mutta, tollasia löytyy seinältä.
Jos sulla jäi kysyttävää, kommentoi ihmeessä! Ja muistakaa äänestää vasemmas yläreunassa olevaa kyselyä, viel pari päivää aikaa. Hope you enjoyed!

5 kommenttia:

  1. OWWWW ihana huone! ♥ Voisin ottaa tollasen millonvaa. Ps. Mullakin on 80cm "levee" sänky ja se on ihan perseestä :(

    VastaaPoista
  2. rekisteröisyin nyt eli olen ihkao oikea lukija, ennen olen vain katsellut muuten :) Olikos ravut hyviä? :----D

    VastaaPoista
  3. Tosi mukavan olonen blogi! Sun hiukset on aivan ihanat, miten saat ne pysymään koko päivän noin muhkeina? :o

    http://hopeakorvakoru.blogspot.com
    käy ihmeessä tutstumassa mun blogiin ja ketto mielipitees, aloittelen vasta bloggailua ja olis mukava saada mielipiteitä :)

    VastaaPoista
  4. Minä tykkään täydellisistä hiuksistasi ja myös ihannoin sinun suloisia kasvojasi : 3

    VastaaPoista
  5. Olikos ravut hyviä? :----D
    - taidan pysytellä ihan vaan katkaravuissa mitä saa "valmiina" D:

    Sun hiukset on aivan ihanat, miten saat ne pysymään koko päivän noin muhkeina? :o
    - Lakkaa kuluu ja tupeeraushan on se koko jutun ydin, mut kyllä mä silti korjailen aina vähän väliä tätä kuontaloo 8---D

    VastaaPoista