sunnuntai 8. elokuuta 2010

I think i really need new shoes ~

Oikeesti en osta seppälästä kenkiä enää ikinä! Noi tennarit mitkä ostin ovat nyt jo reunoilta ihan kärsineet, niihin menee vettä sisään sen takia ja arrgh! No mut kuvaa teille alkuviikon asusta en nyt muista yhtää että minä päivänä mulla oli nää vaatteet, mut anyways..



  • toppi, t-paita ja shortsit: Ginatricot

  • legginssit: ei mitään hajua mut niitä saa nyt joka paikasta

  • huppari: H&M

  • kengät: Seppälä

Torstaina vähä innostuin laittamaan hiukset vähän eri tavalla, vedin ne eteenpäi ku yleensä ne on kind of vähän takana. Ja pipo on itsetehty joskus seiskaluokan käsityötunneilla Toi on ainut neulontatyö missä oon onnistunu/saanu täysin valmiiks. :---D

Olin lauantaina mun perheen ja Pinjan kanssa särkänniemessä. Tsiisus se trombi on ihan tappoväline, mut half pipe ja tornado oli iha huippu! Mutsi kävi take offis ja sille tuli siitä paha olo, mun systeri pyörty siel jossai ruokapaikas, koska siel oli nii hirveen huono ilmanvaihto ja tuli yhtäkkiä tosi paha ukkosmyrsky. Onneks sielt sit pakeni jonki verran porukkaa, nii jonot pieneni jonki verran, mut koko 6 tunnin aikana ehittiin Pinjan kans käymää n. 7 laittees + planetaario & delfinaario.

Anteeks ei ollu kuvia tuolta särkänniemestä :--/ Ens postauksessa aiheena sitte mun huone. ^^

+ Anteeks tekstistä tuli vahingossa hirveen pientä :/ tässä editorissa näytti ihan ok'lta D::




5 kommenttia:

  1. mäkin olin lauantaina särkänniemessä! :o
    se ukkosmyrsky oli kyl iha hirvee, se yks kahvilaki muuttu iha uima-altaaks ku se ei kaatanu niit vesiä poispäi :D
    Ne delfiinit oli tosi söpöjä ♥

    VastaaPoista
  2. vitsi sul on ihanat hiukset ja kiva blogi muuteki :----) tsekkaa mun> http://s-spinningaround.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. onks sul peruukki päässä? :---------------------DDDD

    VastaaPoista
  4. Tää on mugawa blogi :) Jatka vaa ahkerasti! <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi kirjoitti...
    onks sul peruukki päässä? :---------------------DDDD

    Ei oo peruukki, mutta hiustenpidennykset omistan kyllä :>

    VastaaPoista