maanantai 6. syyskuuta 2010

Bye bye Bad hairday ~

Hello readers :>

Hooh en oo viikkoon postaillu teille mtn, sori 8---( Mul on nyt jostain syystä ollut vaan kokoajan jotain muuta tekemistä etten oo ehtinyt/jaksanut ruveta väsäämään, kun mulla ei oikeestaan ollut mitään erityisiä aiheitakaan. Kävin torstaina Helsingissä, whii! Mutta nyt tänään mun kamerasta akku sano ittensä irti kun olin ottamassa mun uusista kuteista kuvia, joten sori, saatte ne ensi postaukseen. D---8

Aattelin ottaa tänään aiheeks mun hiustenpidennykset PATAM!! Mulla on siis Clip-On-pidennykset, siitä syystä että ne ovat helppo käyttää ja ne saa otettua pois silloin kun haluaa. Kun olin Barcelonassa viime syksynä, uin merivedessä ja auta armias jos mulla olisi ollut ne pidennykset lillumassa siellä suolavedessä :---D. En aijo laittaa mitään tutoriaalia teille siitä että miten ne laitetaan päähän, too booring. Vaan koska oon monissa paikoissa huomannut, ettei porukka tiedä miten näitä pestään. Joten tässä on:

Ensin harjaa pidennykset ja kiinnitä ne yhteen ponnarilla 


Kastele pidennykset kädenlämpöisellä vedellä.

Älkää säikähtäkö, ei meillä vesi oo ton näköstä, meidän kylppärissä on niin huono valaistus joten vesi näyttää tolle salamassa  :--D



L'oréal Elvital shampo värjätyille hiuksille.
Ja TIGI'ltä Bed Head Ego Boost (heh siitä puuttuu pumppukorkki 8--D )

Kaada shampoota veteen hiusten päälle 2 ruokalusikallista. Yksikin lusikallinen riittää, mutta mä haluun varmasti puhtaat enkä mitään muotoilusuihkejäämiä (---:
Ja 2½ ruokalusikallista hoitoainetta. Kampaile aineet sormenpäillä hiuksiin ja sitten puristele hiuspötköä varovasti vedesssä. Äläkä säikähdä, jos vesi värjääntyy jollain tapaa, se kuuluu asiaan kun pidennyksistä lähtee väriä. Tämän takia en laita mun vaaleita pidennyksiä samaan pesuun mustien kanssa, koska vaaleet hiukset imee heti tummaa itseensä ja tuloksena on harmaat pidennykset. Not nice, huh? O___O

Poista pesuvesi ja laita uusi tilalle. Jotta hiussuomut sulkeutuisivat ja hiuksista tulisi kiiltävämmät, käytä kylmää vettä huuhteluun!!

Goldwellilta kerasilkin anti-frizz seerumia. Ehkäisee sähköisyyttä ja sisältää samalla lämpösuojan ja silottaa hiukset. Kampaamoista :)

Lisää hiuksiin jätettävä hoitoaine ja harjaa varovasti selviksi. Jätä tasaiselle alustalle pyyhkeen päälle kuivumaan. Ja siis tosiaan, itellä tää toimii varsin hyvin ja tota seerumia hiuksiin laitan melkeempä joka päivä, ja varsinkin ennen kihartamista yms :>

Mulla toi järkkärin akku sano siis itsensä irti, joten otin nääkin kuvat faijan pikku pokkarilla, joten kuvien laatu on taas nii helmi, anteeks :---(

Ja jos joku haluais kertoa mulle, että miten ton "luin"-toiminnon voi hankkia, ois aika jees :)

Vivianna loves you, readers.

 

2 kommenttia:

  1. Jos meinaat tota ruksimisjuttuja niin tässä:
    ulkoasu -> "blogitekstit"-laatikko -> alareunasta muokkaa -> multa toi kohta löytyy "[x] Näytä pikamuokkaus" alta, oon vaa muokannu sen omaks tekstiks ni en tiiä mikä se alkuperäsesti on :D hieno on selitys joo.

    ja hei, turhaan pyytelet anteeks etet oo kirjottanu! :D

    VastaaPoista
  2. SUCKLAA kirjoitti...
    - hei thnx valaisit mua oon ettiny tota vaik kuii kaua D:

    VastaaPoista