sunnuntai 12. syyskuuta 2010

What do i look like ~

Heyai, readers!


Mul on taas yllätys, yllätys ollut aikamoine postaustauko, syystä että oon ollut kipee eikä sen takia juuri mitään postattavaa. Otin nyt kuvia mun toissatorstaisen Helsingin reissun vaatteista ja hope you like it :)

Hame H&M 19,90
WÄÄ tiiän ettei nää henkarikuvat oo mitenkää herkkui mut kärsikää ♥


T-paita H&M 13,90


Huppari Ginatricot 24,90 :>
ignoratkaa ton hupparin huono ryhti,
tässä jsut näitte henkarikuvien huono puoli :/

Oon siis ollu koko viikon pääasiassa kipeenä, kuumetta ollu vähän väliä ja sit vasen kylki ihan tajuttoman kipee. Mut nyt oon jo suht terve mut puolikuntone edellee. En voi kuiteskaa olla poissa koulustakaan ku matikanmaikka repii sen pelihousut jos mä oon viel yhtään kertaa pois :---D

Multa pääs loppumaan hiuslakka, joten äippä osti mulle jonku s-marketin hyllystä, joten tällä pitää pärjäillä sit pari viikkoo, sormet ristissä, et olis hyvä! :---D


Ei mulla tän ihmeempiä siis, paitsi et HUOMENNA TULEE KOULUKUVAT!
Eli pakko päästä kertoo teillekki.

Vivianna loves you ♥


See you next time!

2 kommenttia:

  1. Oon lukenu sun blogii jo aika kaua ja joka päivä tuun tsekkaa et ooks laittanu mtn päivityksii.
    Mistä sä sait idean laittaa noinn ihanasti hiukset? Itekki tupeeraan ja yms, mut sitte jotku kaupungil ku kävelee nii vahtaa:---D
    OMAPERÄISYYS KUNNIAAN;-)

    VastaaPoista