tiistai 14. syyskuuta 2010

ASDF look at my face :-----d

Heissaan, sain maanantaina koulukuvat vihdoinki! Tosin muu luokka oli saanut jo kuvat to-pe mut olin poissa koulusta niin empä sitte saanut. Vielä sekin, että kun koulussa avasin sen kuoren, nii esiin tuli rinnakkaisluokan luokkakuva, mun ilme oli aikamoine WTF?!? ja näkemise arvonen. Mut yksityiskuvat oli sit kuitenki mun omia, joten nyyh mul ei oo luokkakuvaa viel 8'(. Maanantaina mun iloseks yllätykseks postissa tuli kans kaverikuva enkä malttanu etti mistää paperiveistä nii revin väkivallalla sen kuoren auki :---D "pakko nähä pakko nähä aaaaaaaa".  En oo siis koskaan saanu äitii taivuteltuu kaverikuvaan, mut tänä vuonna se suostu kun vetosin ysiluokkaan, bwahah.

Kuva on aika jäätävä mun kaheksanaamun lagiksen vuoksi ja skanneriki raiskas >8)


Hiukset ei meinannu mahtuu kuvaan, ängst ja yhyy suuuri ikävä tota otsista.
Mut sit tää kaverikuva,tää ansaitsee paikan mu seinäl, lipastol tai jossai :D


Oikeestan mulla ei  tän enempää ollutkaa asiaa, kun vaan näitte kuvien hehkutus. :--D Mulla on tiedossa viron reissu perjantaille, eli seuraavat päivitykset tuutte mahollisesti saamaan  vasta lauantaina, mut jos meen keskiviikkona käymää Helsingissä, nii saatatte saada päivityksii viel torstaina.

See ya, Vivianna loves you ♥

3 kommenttia:

  1. Voah, hienohan toi sun yksityiskuva on, sulla on ihan älyttömän kaunis hymy! Ja me likeyy tosta kaverikuvasta kanssa :>

    VastaaPoista
  2. kivaku näytän niin epänormaalilt tos kuvas :(:(:(n yyh nyyh , pake

    VastaaPoista