torstai 23. syyskuuta 2010

When i look at you, i'm laughin' my ass of

Heyawii stalkers :>

Menin eilen keskiviikkona nukkumaan joskus ennen puoli yhtätoista, mua väsytti ihan kauheesti enkä tosiaankaa tiiä miks. Vois ruveta nukkumaan just tollasia 9 tunnin yöunia ja kaikki vähennetää ofc yödatauksesta, nyyy 8---( Ärsyttää, ettei ulkonakaan oo mitään tekemistä, kun on kylmä ja ei mitää jännää voi tehä, on ihan sairaan tylsää. Olin viimeks ulkona maanantaina ja sillonku vajaan tunnin vaan, mulla kun on harrastuksii 4 krt viikos D:

Mun sisko täyttää perjantaina 18, enkä jaksa sillon ruveta väsäämään mitään vaan aijon hoitaa mun sosiaalisia suhteita menemällä ulos, joten tein churroja jälkkäriks, oli muute superhyvii :>


2½ dl jauhoja
2½ dl vettä
100 g voita
¼ tl suolaa
½ tl leivinjauhetta
2 dl sokeria.
4-5 dl rypsiöljyä

Eli ensin laitetaan vesi liedelle ja sinne voi ja suola. Sekoita ja kiehauta. Sekoita leivinjauhe ja jauhot keskenään ja lisää voimakkaasti sekoittaen kattilaan nesteen sekaan. Sekoita niin kauan että siitä taikinasta tulee tasainen möykky. Laita taikina pursottimeen. Kuumenna öljy kattilassa 180 asteeseen. Öljy on tarpeeksi kuumaa, kun taikinanpala nousee heti öljyn pintaan ja rupee kuplimaan. Pursota kattilaan 5-10 cm pituisia tankoja, ja paista niin kauan, että pintaväri on kullankeltaisenruskea. Anna kuivua talouspaperin päällä hetken aikaa. Sitten pyörittele sokerissa ja mausta upottamalla kaakaoseen/Kinuskikastikkeeseen.

Eikä ees oo vaikee loppujen lopuksi, mut kannattaa olla varovainen ton öljyn kanssa  D:. Itse en omista lämpömittaria ja öljy kuumeni liikaa, ja koepalasesta tuli ihan koirankakan näköinen nökäre >;-------D

Sit tein eilisistä italialaisen illallisen aineksista itelleni leivän ah ku oli hyvää :)

Parmesanjuustoo, kylmäsavukinkkuu ja vähä rucolaa patongin pääle ja uunii 5 minuutiks
kokeilkaa :---)

Mulla on ensviikolla tulossa kaks koetta ja sunnuntaina ois suunnitelmissa käydä Stadissa, mut täysin varma en oo viel. Rupeen rustaa matikanläksyi tuntuu et hukun näihin läksyihin vaik oon vast ysil O___O
+ oisko ens postaukseen hyvä aihe my everyday makeup-tutoriaali?



Ei muuta, see ya <3

3 kommenttia:

  1. + oisko ens postaukseen hyvä aihe my everyday makeup-tutoriaali? < OLIS!

    VastaaPoista
  2. joo makeup postaus kehiin!
    hihi haastoinpa sut mun blogissa! :----)

    VastaaPoista
  3. Woah minkä näkösiä noi "churrot" on! Vou! Tahtoo maistaa~

    VastaaPoista