tiistai 28. syyskuuta 2010

Hey teacher help me

Pus, readers :>

Mulla on ihan sairaanloine matikkahikkeolo, en oo osannu  matikantunnil laskui varmaa koskaa näi hyvin since 4. luokka. Olin Maanantaina matikan tukiopetukses ja mun matikanasiat meni mun tasoon nähden mahtavaan järjestykseen. Sovellustehtävät on mulle jotai ihan kamalaa, mut kunha pääsen perustehtävistä läpi sit kokeessa nii oon iha et jee. :> Harjotus tekee mestarin, right?

Viikonloppu ja alkuviikko on sujunu hiketyksen merkeissä, oon harjotellu matikkaa ja ruotsii mut toi ruotsi ei pinty päähän, sanojen lausumine kuulostaa mun suussa ihan puhevialta.

Mut siis viime postauksessani ehdotettu meikkitutoriaali. Laatu on aika helmi KRHM johtuen siitä että teen noi videot webkameralla :D. Tulin suoraan koulusta kun tein ton videon niin mulla oli kaikki meikit lähteny naamasta paitsi silmänrajaukset nii en viittiny ruveta pesemään. Ehkä mä hamassa tulevaisuudessa teen teille sit uuden PAREMMAN tutoriaalin :D
+  OLI VÄHÄ BAD HAIRDAY :d


So, what did you like?
Comments :> 


Ei mulla oikeestaan mitää ihmeellisyyksiä oo tapahtunu, ainoita uusia ostoksia lähiaikoina ollu parikyt senttinen hiusnauha vaaleita pidenyksiä, halusin näihi vähä vaaleutta ja tuuheutta :D

+ Comment & Stuff

Vivianna loves you ♥

4 kommenttia:

  1. äää sä oot sulonen ku puhut :3 Eikäö tuo videon mun mielestä ole edes kovin huonolaatuinen! (:

    VastaaPoista
  2. oot söpö ! <: ihana toi sun meikkitutoriaali♥

    VastaaPoista
  3. vähäks hyvä (: ps. mikä biisi toi o .. oli meinaa tosi hyvä (: !

    VastaaPoista
  4. Biisi on Girls' Generation - Gee :) & Adam Lambert - if i had you

    VastaaPoista