perjantai 1. lokakuuta 2010

7 questions about me, what would i tell?

Helloo readerhuns ;>

Heidi <---- [visit there] haasto mut jokin aika sitten blogissaan johonkin "7 Faktaa minusta"-juttuun. Ja En tässä nyt pahemmin muitakaan postausaiheita keksi joten aattelin tän olevan ihan hyvä idis ainakin näi väliaikasesti ku ei illal mitään tekemistä.

First fact.
Mun etunimi Vivianna tulee siitä, kun mun syntyessä Viivi oli muotinimi ja mun isomummon nimi on Anna-reeta nii äiti kehitteli siitä Viviannan. :---D

2.
Mun hiukset on ollu tummanväriset since seiskaluokka. Värjäsin ruskeeks ekan kerran seiskalla ja on siitä asti vaan tummentunu

3.
Mulla on jostain syystä ihan outo buumi saada täl hetkellä vaaleat hiukset, ei sii mitää vetyperoksidi-silvereitä, vaan sellane aika luonnollinen vaalee. Tosin juurikasvu hirvittää 8(

4.
Mulla on 4 harrastusta viikossa ja ne kaikki liittyy musiikkiin jollain tapaa. (laulutunnit, kuoro, tanssi, pianotunnit). Kävin viimevuonna viel teoriasa.

5.
 Mut on yleensä ihan sairaan helppo suostutella kaikkeenn, oon välil liianki kiltti

6.
 Tykkään laulaa ja soitella ihan yksikseni ja ihmettelen miten naapurit kestää mun jatkuvaa hoilotusta :-------D

7.
OO, AT LEAST THE SEVENTH ONE! Osaan sotkee mun huoneen ihan überhelposti! Se pysyy siistinä päivän tai kaks ja taas se on ihan kaaos D:

+ Jos saan kinuttua itteni helsinkiin, voin yrittää löytää itelleni jotain kivaa jos saan rahaa :>

++Ja saa tulle vetämää hihasta jos lauantaina bongaatte mut Stadista :>


Vivianna loves you 8>

1 kommentti:

  1. Httio, miks mä en oo ikinä aikasemmi ajatellu että sun oikee nimes vois ola Vivianna :D tai siis en oo sillee luullu sitä mikskää nettinimeks, en vaa oo tullu miettineeks! Nätti nimi siulla ♥

    VastaaPoista