torstai 7. lokakuuta 2010

Exams, they're freaking me out

Hello, my readers :>

Apua, mulla on tällä viikolla kolme koetta joista oon tehnyt jo kaks. Äidinkieli ja Englanti - seuraavana mulla on se yks karseimmista - nimittäin matikka. Mä osaan peruslaskut joojoo mut en oo koskaa pärjänny sanallisis/soveltavis joten tää on niin syvältä jos se koe on täynnä niit vaikeempia :---(

Kyselin Tialta, et millasen postauksen voisin tehä, nii ideaks tuli että mun lempi vaatteet. Okei, tää sana LEMPI-vaate oli liian vaikee mulle, mut aattelin et vähän sovellan, here we go...

My Saturday-Sunday chillin' outfit

ignoratkaa mun karmeet sukat D:

 
The Most easygoing jersey


Shirt what i can use almost everywhere

My favourite socks
Huomaa et näilki ikää sellaset 3 vuotta :DD:D

The oldest dress that i have in my wardrope

Eeeh siivous mu huonees ei taas yhtää haittais D:

My favourite plushie

Hepalla ikää 9 vuotta, ja toi mollamaija varmaa muaki vanhempi D:

Löysin eilen koulun ATK-tunnilla sieltä Word-ohjelmiston fonttiluettelosta sellasen Old-English Style-nimisen fontin, siis musta se on aivan ihana, tollasta oon just ettinyt! Ainoo ongelma on, etten pysty lataamaan noita koska ne on pakatuissa tiedostoissa ja arvatkaa osaanko purkaa ja että onko mulla sellasia ohjelmia millä purkaa toi >8l

Mul on kuitenki Plan B - mä meen atk-tunnille (JOO MUTTA VASTA 3 VIIKON PÄÄSTÄ kun on TET ja syysloma!), otan mun haluaman kuvan mukaan mihin sen tekstin haluun liittää (hihi en kerro teille vielä :>) Ja sit oon happyhappy!
Plan C - Jos pääsen harjottelemaan mun TET-paikassa kuvien fiksaamista & muokkamista niin jos löydän tän kyseisen fontin mun työnantajan koneelta nii nyysin sen tekstin siihen kuvaan sieltä. Doesn't it feel good, huh?  :----D

Mut nyt meen ottaa mun tätä kyseistä kuvaa mihin haluun tän tekstin liittää, see ya!


4 kommenttia:

  1. ootko kokeillu ihan vaa painaa oikeeta hiiren nappulaa siin päällä ja valita 'pura kaikki'? En tiiä mite sun konees mut sen pitäiss toimii :)

    VastaaPoista
  2. mistä toi vaaleenpunanen isohko paita on? aivan ihana! ja oot tosi söpö!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi:
    - hihi kiitos :) jos tarkotit tota pitkäihihaista, se on JC'stä ja se alempi toppimallinen on Ginatricotista pari vuotta sitten :--D

    VastaaPoista