sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Updating my page

Hey, puppies :>

Nyt saitte sit tietää, mihin tarvitsin tätä "Old-English Style"-fonttia. Tein uuden headerin! En kyl löytänyt just sellasta ku hain, mut Picnik- kuvanmuokkaussivustolta lyösin tän fontin ja muokkasin sit tuollaseks :)

Viikonloppuna en tässä oo tehny mitään kovinkaa erikoista, huomenna maanantaina mulla alka kahen viikon TET-jakso. Mä oon töissä mun äitin työpaikalla ja teen siellä vähä kaikkee. Oon myös töissä yhen Pasin luona, tää Pasi on valokuuvaja tekee ihan sairaan paljon eri asioita, mainoksista ilmakuviin. Ootan innolla tiistaita kun sillä on sillon jotain töitä nii pääsen mukaan!

Ja huomenna meen työpäivän jälkeen ostamaan mulle uudet kengät ja vähä muutaki kivaa ehkä. Sori ei tänää kuvia yhyy 8<



1 kommentti:

  1. Luin ainakin sun viimeiset kuusi postausta, ja toivoisin että tulis enemmän sellasia samankokoisia kuvia, ja kirjoittaisit sun ostoksista ja hiuksista paljon!
    Kirjotukseen et kannattaa lukea se teksti muutaman kerran läpi vielä ja keksiä jotain nokkelia ilmaisuja tms. niin tulee parempi lukea sitä sitte.
    Eikä sellasta puhekiltä ja yhtäkkiä sellasta NO VOISAATANA!121111<69
    Ja ois kiva jos tätä ulkoasuakin vois joskus muuttaa! :)
    Mutta rupeenkin nyt lukemaan tätä että jos ei haittaa nää 'rakentavat kommentit'.

    VastaaPoista