tiistai 12. lokakuuta 2010

HAPPY B-DAY TO MEE!

Hi, readers! 

Mulla alko eilen TET-jakso, ja olin ekana päivänä äitin työpaikalla duunissa. Mun oikee alkuperänen TET-kohde on yhen Pasin valokuvausstudiossa, tän kahen viikon aikana riekun sen mukana millon missäki apulaisena, ja samalla mä opin myös kuvaamista. Mut Pasilla ei oo joka päivä hommia nii sit joudun menee sillon äitin työpaikalle. Ja tänää olin siis Pasin luona ja vähä kuvailtii ja opeteltiin muokkausta jne. Huomenna puskuri kohti Tapiolaa ottaan sinne lumilautapotrettei.

Poikkesin äitinkaa eilen ostoksilla H&M'llä,
ja näitä ei voinu jättää hyllyyn :>



 Aseteltii taustat ja kaikki härvelit ensin, luulin aluks että noi on paaaaljon vaikeempi laittaa, mut ei ne sitte lopuks ollukkaan :>

Damn you, work!
Joku lukija varmaan kelas hiukan tota mun otsikkoa, mutta siis that's true, mulla on tänään synttärit! Hehe, kukaan ei mua onnitellu aamulla, noi vanhukset oli iha unohtanu mut 8---(

Mulla ei oo nyt kuvia muista ostoksista, mut en jaksanu ottaa kuvia niistä oli pakko päästä heti päivittää. :D Saatte enskerraks.

See you next time, honeys! 


6 kommenttia:

  1. ONNEAA! :D

    ja ouu, vähä siistin kuulonen TET-paikka! :D

    VastaaPoista
  2. Hihi, kiitos :>

    Ja sitä se onki, ainaki ekan päivän perusteella! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea :D
    Ja vielä siihen että kannattaa lukea ja imeä inspistä blogiin esim. näistä blogeista;
    jackmaterialist.blogspot.com
    cupcakexcouture.org
    shakingheartbeat.blogspot.com

    Tämä siksi koska rakastan tyyliäsi ja haluaisin kovasti lukea blogiasi mutta joku tökkii :)

    VastaaPoista
  4. Tosi mahtavaa syntymäpäivää! :)

    VastaaPoista