sunnuntai 17. lokakuuta 2010

Extremely boring Saturday whoaaaa D---:

Hayi!


Taas tulee kuvaa lähinnä vaan siitä kun ollaan Pasin kanssa kokeiltu kaikenlaisia salamajutskia. Wää en haluu pois tuolta, sielt saa niin kivoja asukuvia ja muutenki kuvat on nii hitosti parempia ja hienompia! Hävettää ihan mun kaikki karseet asukuvat ku tetti loppuu  :----D

Mun uus takki Onlyltä

Tyksin ihan superisti tosta karvahupusta, hintaa löyty joku 50-60 €

En muista ihan nyt tarkkaan et mitä me tehtiin ja et miks mul on toi sateenvarjo, mut liitty jotenki salamajuttuihi, Pasi tais harjotella jotai ja olin sopiva kaniini sit siihe D::

Päätelkää tost ilmeesti sit jotai ähää D:

Tyhmää et mun naama on tuol takana mut anyway tälläsii niinku
 "tämän näköinen kuvaaja minä olen"- fotoja otetaan asiakkaita varten.

Mut wwähh tekisinkö teille enspostaukseen vaikka et miten teen mun kikkurat? :--D Mul ei oo taaskaan ideoita 8< En jaksais kituuttaa teitä näil kuvausjutuilla ihan kokoajan kuitenkaan. Noo katellaan, ehkä mä jotain keksin. Mulla os maanantaina tiedossa studiokuvausta, pääsen ottaan Pasista asukuvia :----) Ja samal aaattelin et jos me ehdittäis, nii voitais ottaa sellane superduper prinsessamainen kuva musta jotku kivat kuteet päälä ja sit muokkaisin sen toho banneriin nii se ois iha perfectoo!

Let's hope it gets snowny soon
BYE!







9 kommenttia:

  1. joo tee sun kikkuroistas seuraava postaus :)!

    VastaaPoista
  2. Hey voitko vastata siitä että luitko mun edellisen kommentin? Sen jossa ehdotin blogeja joista kannattaa ottaa inspistä kirjoitukseen ja kuviin! :)
    Niin jos haluat minut ja monet muut lukijoiksesi.

    VastaaPoista
  3. :D
    Btw olisi ihan kiva jos käyttäisit enemmän kirjakieltä etkä tälläst tyhmält kuulostavaa kielt jota on aika sika ärsyttävä lukee sitte!!1

    :-------D

    VastaaPoista
  4. Hey tee formspring!
    Ooh yees uusi banneri! :>

    VastaaPoista
  5. Luetko kommentteja ees? ;;(

    VastaaPoista
  6. Anonyymi kirjoitti...
    Hey voitko vastata siitä että luitko mun edellisen kommentin?
    - En oikee tiiä mitä oisin vastannut siihen, mut kiitos vinkeistä, osa blogeista oli tuttujakin :>

    Anonyymi kirjoitti...
    Luetko kommentteja ees? ;;(
    - Hohoo, luenhan mä, mut nää sun kommentit on tullut tänään vasta, enkä oo ehtiny poikkeemaan täälä olleskaan :o

    I me my kirjoitti...
    Hey tee formspring!
    - Oh rly, pitäiskö ;Oo

    Anonyymi kirjoitti...
    :D
    Btw olisi ihan kiva jos käyttäisit enemmän kirjakieltä etkä tälläst tyhmält kuulostavaa kielt jota on aika sika ärsyttävä lukee sitte!!1
    - Mun on jotenki tukala kirjottaa täysin kirjakielellä kun emmä sitä normistikkaan puhu, right? Pyrin kuitenki siihen että oon pelkästään oma itteni kun kirjotan ja koitan välttää suurimmat kirjotusvirheet, It's part of my lifestyle, right? :--)

    VastaaPoista
  7. Ooh rakastan sun blogias! Lisää vaate ja hius juttuja! Btw huonepostaus oli aika jees :>

    VastaaPoista
  8. Joo toi huonepostaus vois olla kiva mutta aattelin myös 'tyylini vuosien varrelta' postausta kyllä enemmän :)

    VastaaPoista
  9. Jugurttipurkki kirjoitti...
    - Mulla on ollu pari kk sitte kuva mun huoneesta mutta ei yhtää huono idis, vois vaikka siihenki tunkee kuvaakin että mitä on munh yllyssä etc. Mut VASTA sitten, kun oon saanut uuden hyllyn (ja sängyn) ja vähä vaihettuu tähän aikakauteen sopivat verhot ja peitot jne meinaan toi on nykyään ihan kauhee :---D

    Anonyymi kirjoitti...
    - Hyvä idis, löytyyköhän multa tuolta jostain uumenista yhtään mitään ku aika usein toi kone kaatunu, thnx for the tips!! <3

    VastaaPoista