torstai 21. lokakuuta 2010

Messy me, not good ~

Heissan! :>

Joo ette ikin arvaa mitä mulle kävi eilen ku tein sitä kiharrustutoriaalii. Kun olin saanu kiharrettuu ja "lopetettuu" sen nauhotuksen, nii kaskummaa menin kattoo tiedostoista sitä, eikä se ofc ollu missään. Meinas tulla potkuraivarit siin samassa ku tajusin et olin painanu REC-nappii liian mont kertaa ja se ei alottanukkaa nauhotust. >8(

Mut mä tänää keksin sit uuden aiheen. Olin eilen Pasin kaa töissä Elle Style awardseissa, hihii. Tultiin sieltä joskus puol kolme yöllä kotiin, pidin täänä sit vapaapäivän himassa ku heräsin joskus yhentoista aikoihin :----)

Otin sit vapaapäivän takii projektiks ottaa et siivoon ton mun supersotkusen kaapiston, ja emmätiiä, tavaraa en kauheesti saanu sieltä pois, mut nyt ne on jotenki järkevämmin sielä.

Before
Miten kehtaan näyttää tällästä edes ;O

After :---D

Vaatteita en tosiaankaan siis viikkaillut uudelleen, en jaksanu, mutta järjestelin vähän noita tavaroita.

Teen sen kiharruspostauksen joku toinen päivä sit 8)

BYE! 

1 kommentti:

  1. Mä hei tykkään tosta sun uudesta bannerista TOSI PALJON. Oot ehkä kauneimpia ihmisiä joita oon koskaan nähny. <3

    VastaaPoista