lauantai 30. lokakuuta 2010

Holidays are always too short

Mmitah, mun kolmiviikkonen lusmuilu ilman kouluu on loppumas, mä en pidä tästä 8( !
JA huhhu, loman takii mul on ollu viikon postaustaukokin, ku ei oo ollu oikee mitää jännää paitsi nyt parina päivänä. Oon roikkunu vaan koko viikon nuorisotilalla ku kaikki muutki on ollu sielä jaja jooh, nyt asiaan :---D

Kävin Miran kaa Helsingissä keskiviikkona ja mä tein kivoja löytöjä :)

Sormuskello, Accessorize (se oikeesti tikittää)
T-paita, Ginatricot

Kuulakärkikynä, Accessorize. Love it





Ja ostin decotarvikkeita, se pikkuliike has come back yeaah! Ja tietty mun piti päästä koristelemaan mun puhelin uuestaan, revin niitä vanhoja timantteja irti varmaa tunnin ja toho koristeluun meni noin 2 h :)
Ja jos joku ei muista nii edelline näytti tältä


Rupes kyrsii vähä ku tosta katos yks tollane ruusu ja sit siin oli sellane karsee kolo nii asdf



FRIDAY

Ensiks mun superterveelline aamiaine, pakastettui mansikoit ahh namii




Olin taas Helsingissä mut tälkertaa moikkaamas kavereit. Oli kulunukki hiuka taas aikaa ku viimeks nähtiin nii mulla oli ihan sairaan kivaa :) Sit yhyy sotkin mun paidan, ku söin nugettei, oon iha hullaantunu mäkkärin nugetteihi, ne on iha mahtavii. Niin siis sotkin sen paidan barbequekastikkeeseen 8(


Nää oli iha pakko laittaa nää on nii mahtavii :---D




Hapii weekend, huns!

Joku varmaan on huomannutkin, mulla on uus banneri, mitä tykkäätte? Pistäkää kommenttii!

7 kommenttia:

  1. bänneri is looking good!

    VastaaPoista
  2. heip, löysin justiinsa blogis ja selailin pikapikaa läpi - taidampa jäädä ihan lukijaksi :p

    söpsä olet <3

    VastaaPoista
  3. Musta toi uus bänneri on iha sika siisti!

    VastaaPoista
  4. Millä oot liimannu noi helmet sun kännykkääs?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi kirjoitti...
    - jollai supervahvalla liimalla. Saman asian ajaa kai kynsiliima, mut toi on viel tehokkaampaa. Aika pienessä purkissa myydään.

    VastaaPoista
  6. Heii, tosi kiva kännykkä :))
    Mis tollanen Deco Den liike on?
    Siis jossain helsingissä?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi:
    - Joo, se on sellane vähänniinku koju kampin ykköskerroksessa, siellä myydään siis muutaki ku decotarvikkeita; kenkiä, mekkoja, paitoja, hattuja, meikkejä. Se on aina siinä samassa kohtaa, mut se joskus aina lähtee vähäks aikaa pois ja tulee taas takasin. Sit tietenki Kampin Bliposta löytyy kans jotai decojuttuja, mut siel ei oo ollu mulle mieleisiä vastaan.

    VastaaPoista