keskiviikko 3. marraskuuta 2010

walk walk fashion baby ~

Hyi oikeesti koulu on nii persiistä 8(

Taino ei se nyt oo niin kamalaa, mut esimerkiks matikka, tuntuu välil et se maikka on iha sekasin. Se suuttu mulle ku jossai kulman pituuksissa painoin laskimes kokoaja väärää nappii ku en tajunnu et sitä ei kuulu painaa 8( Aamuherätykset ei kuitenkaa oo tuntunu nii kauheilta ku kuvittelin ;o

Suunniteltiin Tian kanssa että lähettäis perjantaina kattomaa Paranormal Activity 2 ja samal varmaa pikaostoksil. En haluu tietää et miten nolaan itteni siel koska joskus viime keväänä katottii Tian kaa se ykkösosa nii hakkasin mun toista nukkuvaa kaveria nyrkillä ihan paniikissa siinä sängyllä "Kato apuaapuapua se vetää ton tonne HYIIIII!!!!11" :---D tarviin jonku tyynyn et mihi voi laittaa pään piloon 8(

Tässä kuvaa tän keskiviikon asusta. Ärsytti hiukan kun aamulla puol yheksän aikoihin ei valoa tullut pihaltakaan tarpeeks ja toi kuva on vähä epätarkka 8(




Sit mun syysloman kämmi,
kun kaikki mun vaaleenpunanen eyedust-luomiväri levis mun meikkilaukkuun,
oli muute aika hermoja raastavaa pyyhkii noi kaikki kamat kulmia myöten.


 Mun toiveissa on viel saada napattua Helsingin Mic Macista mukaan tälläne laukku, ite tykkään tosta kuosista ja laukun mallista, ja se on mun tavaravuorelle tarpeeks isokin.



Hintaa vaan 39.90 !
Ja tiiän jopa et mihin ton sydänkoristeen laitan, se löytää tiensä mun avaimien koristeeks :)

Nyt en voi enempää vältellä tota ruotsin sanikseen lukemista, pakko saada jotai tehtyy 8(

Pus ^^

2 kommenttia:

  1. Hei toi laukku sopis sulle tosi hyvin, harmi tost meikkilaukkutapaturmast : <

    VastaaPoista
  2. Voi tuota meikkipussin kurjaa kohtaloa, mutta tuo laukku on tosi upea! :)

    VastaaPoista