keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Curling posting & nails! ~

Heyawii!

Sain vihdoinki aikaseksi mun kiharruspostauksen, tein sen jo maanantaina mut sain julkastua sen vasta tänään :---D Osaan nii hyvi tän tietotekniikan et huhhu. Tässä ensiks vähän kuvaa mun kiharoista et miltä tulema näyttää :) Tykkään itte ulospäinsuuntautuvista kiharoista, koska se saa hiukset näyttämään tuuheemmilta ja tuo esille mun kohdalla mun vaaleita osioita, What do you guys like?

+ Siinä oli sit samal paita joka oli maanantaina päälä :Dd



Mun puhe saattaa sitten kuulua tosi huonosti,
 joten pistäkää nuppia kaakkoo jos ette kuule  ::D
+ Mielipiteet ja kommentit on enemmän ku tervetulleita :>

About nails!

Kävin tiistaina Miran kaa kirppiksellä. Saatiin meinaa vihiä että siellä on kaikkee söpöö nail-art-jutskaa nii me laukattii se noin kaks kilsaa tuulessa ja tuiskussa sinne ja oltii iha jäässä! Sit ku pyörittii siin hyllyn luona, siin hääräs joku pikkupoika (sen äiti oli siel kauempana ja se oli romaani), nii voin valehtelematta väittää et jos en ois huomannu et sen pikkupojan käsi oli menos mun laukkuun, nii ei ois ollu lompakkoo enää! ;o Muutenki oli tosi rasittava pentu ku heilutteli mun ja Miran silmii sellasta laaservaloo > 8((

Ostin sieltä kirpparilta siis 2 irtokynsipakettii (siis kaikki mitä ostin oli avaaamttomii ja käyttämättömii ofc ::D), irtoripset, sellasii kimallejauheita, ja paketilline strassei. Ja tohon kaikkeen meni alle 20 e! Normikaupassa noihi sais kulumaan sellaset 45 e >8)



Mä siis koristelen ensin nää irtokynnet ja sitten vasta liimaan, tulee tarkempaa ja parempaa jälkeä! Näihin kynsiin käytin päällyslakkaa, vaaleenpunasta ja liilaa kimallejauhetta, ja tollasii pinkkei suomui ja muutamaa rusettia & liilaa timanttia.




RIGHT HAND





LEFT HAND


Thnx for reading, leave a comment!





8 kommenttia:

  1. ihanat hiukset <3 alan ikävöimään omien hiuspidennyksieni perään ;---O

    VastaaPoista
  2. aa oot ihan sairaan sulonen .____. ja ihanat hiusset (---: !

    VastaaPoista
  3. yhdyn edellisiin. tosi upeet kiharat & kynnet ja sinä kans :---)

    VastaaPoista
  4. Tää sun blogi matkii kyllä niin paljon cupcace couturea, että iha hävettää sun puolesta.

    VastaaPoista
  5. Estel, jimmmy, alisA kirjoitti...
    - voi thnkies ::)

    Anonyymi kirjoitti...
    - Mä matkin varmaan samalla paria miljoonaa muutakin? En matki ketään, mut kiitos kommentista :)

    VastaaPoista
  6. nuo kynnet on niin ihanat :) jA sun hiukset on myös aivan hullun kivat!

    VastaaPoista
  7. OI! MIten saat noi sun hiukset tolle PUFF? :DDD

    VastaaPoista
  8. Johanna kirjoitti...
    - hih kiitostaa :)

    Viivi kirjoitti...
    - Tupeeraaminen on sen asian ydin.
    + käytän hoitoainetta tosi harvoin, ja senkin takia tää kuontalo on vähä pörhöinen :)

    VastaaPoista