sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Run baby run hurry up ~

Hay huns!

Yaiks, en oo poistaillu yli viikkoon mitää, mul on ollu nyt viime päivinä ihan kauheesti tekemistä ja mulla ei oo ollu aikaa ees roikkuu koneella. :( Lauantaina oli mun tuttavan Lassen häät, joista perjantai meni hääharjoituksiin, torstaina oli bilsan koe, keskiviikkona mä luin siihen. Plääh hirveesti tekemistä. Mulla on ollu koko syksy aika kiireinen, koska mun on pitäny tositosiahkerasti opetella kappaleita Lassen häihin, koska mulla oli siellä esiintyminen. Esitin 14 biisii, joista kolme oli kirkossa. D: Oli kyl sairaan siistii päästä laulaan Helsingin tuomiokirkkoon, rakastuin siihe akustiikkaan aww :3

Asua mun lauantain asusta, kun roudattiin faijankaa kamoja juhlapaikalle.

köhköh tota laatua D:

Sitten tsädäääm muodonmuutos!


Jos joku miettii et miks mulla oli ton asun kanssa säärystimet, nii syy on se, et jouduin kävellä juhlapaikalta kirkkoon ihan jäätävänhirveessä räntäsateessa, ja noi säärystimet piti mun kintut kuivina. Eli en pitänyt niitä sitten muuten :---D

Hiukset mä kiharsin samanlailla ku mun kiharruspostauksessa, mut meikkiin mulla ei ollut aikaa panostaa kuin ehkä joku 5 minuuttia, kun tuli pikkasen kiire sinne kirkkoon.

Ainiin, mun piti kertoo et kun olin siellä hääharjotuksissa perjantaina, niin kun soitin ulosmarssimusiikin, nii siel kirkossa oli varmaa joku 20 japanilaista turistia ja ne pällisteli sitä kirkkoa siinä ja sittenku lopetin soittamisen ne rupes vaa iha hulluna taputtamaan ja sitku kävelin niide läpi nii yks mummeli henkäsee siin et "OH I LOVE YOUR PHONE!!"

Voisin muuten pistää teille tänne joku päivä videota siitä mun esiintymisestä, kunhan saan siirrettyä sen videon tietokoneelle & editoitua etcetc.





Jos teillä jäi jotain kysyttävää tms nii pistäkää kommenttiin nii osaan sit vastata :)

Pus

6 kommenttia:

  1. Oho mikä sattuma :) ootko jotain sukuu sille lasselle? mun äiti ja sen miesystävä oli kans jonkun lassen häissä tuomiokirkossa viime viikolla :)

    VastaaPoista
  2. Een oo sukuu, ollaan vaa tuttuja :--D
    + Oli aika hassua kun se pappi sano kirkossa tätä Lassen vaimoo vahingossa Outiks, vaikka sen nimi oikeesti oli Anne :D Ja se sano sen väärin 2 kertaa :'D.

    VastaaPoista
  3. uuu pistäppä videota kun saat :D

    VastaaPoista
  4. Säpsähdys kirjoitti...
    - No Säpsähdys minäpä pistän, jos saan värvättyä jonkun siirtämään nauhan koneelle puolestani!

    VastaaPoista