perjantai 14. tammikuuta 2011

Jewel things :)

Kävin muute tänää lääkärissä. Ei mulla kai ookkaan keuhkoputkentulehdus vaan kausi-influenssa. Onneks olo on jo paljon parempi ku tänä . Jouduin mennä kävellen kouluu hakemaa koulukirjoi et voin tehä läksyjä, koska faija lähti töihin jo tosi aikasin. Mun ääni kuulostaa ihan korppikotkalle :-----( byebye talking for a while.


Omasta nassusta ei tällä viikolla ookkaan tullu yhtään kuvia, sattuneesta syystä hehe :D Mut kuvia otin mun koruista. Tuntuu et näit on edelleenki liian___vähän vaikka en tosissaan tarvitse enempää. Mtku aina löytyy kaikkee uutta ihanaa ja sit on pakko saada! 

Tuitui siinä on mun rakkaat timanttikorvikset, jota en oo käyttäny kun kerran.
 Pelkään että kadotan ne joten mä ihailen niitä vaan kotona hihi :D


Tossa on siis kahdet korvikset; noi ruusut joissa on helmi vieressä, on yhet
Ja noi isommat pömpylät on yhet. Musta noi röyhelöt nois on iiihanat!


Piupau, tässä on sit mun tallella olevat PARILLISET hopeanväriset.
Noista lempparit on noi vasemmanpuoleiset mis on pikkutimantti :>

Näistä ehdoton lemppari on noi pinkit jotka kiinnitetään kuin
nappikorvikset mut niis yks tollane juttu "roikkuu".

Täs mun raasut parittomat 8(


Sain nää molemmat rippilahjaks, mut tosta enkelikorsta on katkennu ketju :--(

 

Tässä on mun tänhetkiset lempparikaulakorut! :>
Tykkään eniten tosta medaljongista (cybershop], ku sinne voi
sitte laittaa jonkun kuvan tai jotai kivaa


Tossa reunalla on meijän kutosluokan luokkasormus ja se on ihan kauhee :---D

+ tos on jotai randomsormuksii :--D aina kadotan noita ja rikon. Ton rasian löysin joskus  4.-5.-luokalla meijän kodin läheltä ja siel oli sisällä sormus :o luulin sitä aluks aidoks ja olin iha täpinöissää. Mut musta tuntuu et se oli joku leikkisormus vaikka hieno onki.


Tän mä sain äidiltä joululahjaks. Ennoo käyttäny tota kertaakaa, koska en saa sitä omin avuin käteen ja ainaku oisin halunnu laittaa nii ketään ei oo ollu kotona. : ( Plus noi kukat on oikeesti vaaleenpunasia eikä noin oranssin näkösiä, mikä valaistusta vaivaa?






Nyt meen ettii jääkaapista kokista ja ehkä katon fin-tv'stä jonkun hyvän leffan :>

3 kommenttia:

  1. Mulla on muuten samanlainen kaulakoru ku toi enkeli ja MEILLÄKIN oli kutosel IHAN SAMANLAINEN luokkasormus ;--D

    VastaaPoista
  2. Vähä hauskaa! :--D no mut ne on aika perus esim just tooi enkelikoru :)

    VastaaPoista
  3. mul on samanlaine rippiristi (((:

    VastaaPoista