keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Sickness sucks &;; new address ~

viviannavanity, here it is! :) 

Tein samalle vanhalle osoitteelle sivuston , että varmasti löytävät tänne, eli
viviannaviolencen kautta pääsee vielä tänne! 

Mulla taitaa olla keuhkoputkentulehdus. Mun keuhkoputki oli täynnä limaa aamulla enkä meinannu saada henkee. Sit kun olin keittiössä meinasin pyörtyy ja argh tää on ihan kauheeta :/ Nytki heräsin vaan päivittämään tän osotteen. Vaikka oonki "vaan" keuhkoputkentulehduksessa, mä suurinpiirtein jo rukoilen täälä et oisin terve. Mä oon ihan surkee matikassa, ja nytki jo missaamasta toista tuntia! En tuu ikinä saamaan seiskaa todistukseen tällä menolla! :----D Meen tästä varmaa jatkamaan unia, toivottavasti huomenna ois jo parempi olo eikä olis kuumetta. 


4 kommenttia:

  1. Paranes! :) autas mua hei ku meinasin alottaa bloggauksen mutku ei taho päästä alku D: Ja lukijat tottakai hukas että.... =D

    VastaaPoista
  2. Ömmöm apua en mä osaa neuvoo miten "alottaa bloggaus" ota muista mallia ja tee perässä, tosin omalla tavallasi.. :--D

    VastaaPoista