tiistai 11. tammikuuta 2011

viviannavanity.blogspot.com TOMORROW! ~

viviannavanity.blogspot.com, huomenna se muuttuu. Huomasin että blogi jota pitkään olin seuraillut, on vaihtanut osotettaan, ja nyt en enää löydä kyseistä blogia mistään, eikä tämän bloggaajan osoite tullut selville otsikossa, jonka olisi voinut nähdä lukemistossa, joten yritän pitää huolen että te lukijat näette edelleen mun päivitykset! :) Ja jos uudet postaukset eivät näy lukemistossa, lisätkää ittenne uudestaan lukijaksi!

Yleensä postaan illalla mut nyt postaan päivällä, koska tulin koulusta pois 2 tunnin jälkeen. Mulla maanantaina oli iltapäivällä hassu olo keuhkoissa ja hengästyin ihan sairan nopeesti. Tuntu ihanku ois ollu joku pallo keuhkoissa keskellä :o nyt sit tiistaina tää paheni, mut aattelin kuitenki lähtee kouluun, jos se olo ois parantunu. Mut eii huonommakse vaan meni, olin kokoajan kananlihalla ja ainaku yskäsin tuntu, et mun keuhkoputki nousee ulos . Nyt kotona makoillessa mun olo on kuitenki helpottunu, oon kitannu yskänääkettä ym. c-vitamiinipommeja. Olin enne uv kuitenkin jo kipeenä nii en haluais mitään jälkitautia :/

ei kuvia tälläkertaa :> 

2 kommenttia:

  1. hei mikä blogi on kyseessä jota et ole löytänyt? ;o saattasin ehkä pystyä linkkaamaan kun luen niin pahkusen montaa erillaista :---)

    VastaaPoista