sunnuntai 9. tammikuuta 2011

ADDRESS CHANGING &&; weekend stuff

Heyaeiii!!

Jostai syystä taas mun postausaika on yli puolenyön (hups), mut mun kone on niin täynnä kuvia ja kamaa että tää on hidastunu kokoajan vaan ja puolet ajasta menee siihen et ohjelmat aukee ja sulkeutuu etcetc. Ootan jo innolla kouluun pääsyä, ollu suurensuuri ikävä ihania opettajia, tunneillakaan ei tunnetusti tuu koskaan tylsää? Eikä poonukset tähä lopu, vaan äiti sano et aikoo kysellä joka ilta multa läksyt, ihanaa! Okei ei se äiti jaksa joka ilta kysellä kuitenkaa vaikka nyt se sanooki noin. Meijän kouluu tunkeutu vaa joku typerä Helmi-järjestelmä ja mutsi voi halutessaan kysyä kaikilta opettajilta ihan kaiken, hrrr.


ILMOITUSASIAA ILMOITUSASIAA ILMOITUSASIAA!!1

Kuten jo otsikko kertokin, mun blogin osoite vaihtuu ENSI KESKIVIIKKONA!
Pysyn siis bloggerissa, mutta osoitteen nimi vaihtuu
VIVIANNAVANITY.BLOGSPOT.COM'iksi

WTF WHY IS THAT?!

Mulla on joskus muinoin ollut nimen perässä various (tälle on olemassa monia eri käsitteitä sanakirjassa, esim. värikäs, erilainen, vaihteleva), moni kuitenkin käsitti sanan vaaralliseksi don't ask me why. Päätin sitten vaihtaa sen ihan oman mielenrauhan vuoksi. Mietin pitkään kumpi on kivempi. Violence (väkivalta) VAI Vanity (turhamaisuus). Pidin violencesta enemmän ja valitsin sen, ehkä siihen liittyi se, että sanat alkoivat samalla tavulla kuin nimeni, dunno :--D  Taisi se sillon korvaankin kuullostaa coolimmalta.

ATM, oon kuitenkin sitä mieltä, että violence ei kuvaa mua millään tavalla tietääkseni ennoo väkivaltanen/hakkaa muita enkä asenteeltani oo mitenkää kovanaama. Ja taas itse turhamaisuus on ehkä yksi ainoista v:llä alkavia adjektiiveja jotka sopii tälle blogille (for real, it must start from V). Eli päätin, että violence siirtyy sivuun ja kruunun saa vanity :)

Ja vielä kerran, osoite vaihtuu siis vasta keskiviikkona, jotta nekin jotka eivät ole rekisteröityneitä lukijoita, saavat tämän tiedon varmasti. (vai mitä että lukijoiden ei tarvitse tehdä mitään, korjatkaa jos olen väärässä!)

thnx SUCKLAA telling this. Eli jos ette keskiviikon jälkeen saa ollenkaan postausta niin liittykää lukijaksi uudestaan!




Weekend stuff :>

Olin nyt perjantai-illasta lauantai-iltapäivään Folklandiaristeilyllä (jos joku ei tiedä, se on kansantanssi- ja musiikkitapahtuma joka järjestetään kerran vuodessa risteilyn merkeissä). Ja mun piti saada unirytmi järjestykseen, mut tuli sitten valvottua viiteen aamulla ja herätys olikin sitte parin tunnin päästä 7. Yhessä konsertissa oli nii pimeetä ja upottavat penkit, nii kuorsaamine siinä ei ollu kovinkaa kaukana. Selvisin nyt kuitenkin hengissä ja teen keskellä yötä postausta what :---D Mut tässä on mitä puin. Ihmettelin etten pakannu hirveetä läjää vaatteita mukaan, vaan otin seuraavalle päivälle toiset vaihtovaatteet, ei ollu takasinpakkaamisessa ongelmia!

Neule GT
Toppi Seppälä

Byää wää tässä tais olla suurinpiirtein kaikki tältä viikonlopulta, keskiviikkona sitten lisää!





5 kommenttia:

  1. mulla kävi silleen, että vaihdoin blogin sootteen ni lukijoille ei enää näkynytkään uudet postaukset, vaa heidän piti liittyy uudestaa lukijoiks :/

    VastaaPoista
  2. mä en oo ees tajunnu koko asiaa että se olis jotenki väkivaltanee...:)
    se kuulosti mun mielest jotenkin jollekki tanssimisille juhlisse? what ?! xD

    no mut kumminki oot tosi nätti jne..
    ootko muute fbs eksymä? :D
    sori, mut katoin ku oli tutun näkönee

    VastaaPoista
  3. SUCKLAA
    - Oivoi, no täytyy laittaa tohon et sitku osoite muuttuu, nii jossei postaukse näy nii liittyvät uuestaan :/

    Senni
    - Hauskaa et sul oli näinki erilainen käsitys ko. sanasta :--D Ja et kattonu väärin FB.

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset sulla♥♥♥♥ Ja muutenki hyvä blogi!♥:)

    VastaaPoista