keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Quick update ~

Hay you :> !

Tänä aamuna olin päättäny jo et mä tekisin heti aamusta postauksen mut sit jumiuduin kattomaa telkkarii ja pyörimään facebookis etcetc. Joten mun pikapostaus tulee nyt illan puolella. Mua masentaa et koulut alkaa jo maanantaina, mä vast ehin päästä loman makuun, mul on liikaa asioita tekemättä ja APUA, perjantaina ois lähtö risteilylle enkä tiiä yhtään mitä otan mukaan; jaksanko kihartaa siellä hiuksia, kaks vai kolme paitaa, onkoha sielä kylmä jne. Pakkaamine on mulle toisaalta helppoo kun oon päättäny mitä otan, se laukun kiinnisaaminen on sit ongelma erikseen ja homma menee siihen että mä istun laukun päälä ja vedän naama punasena sitä vetoketjua väkisin kiinni :---D

Mun lihakset oli maanantaina iha kuollu kun faija tiputteli sunnuntaina lumet katolta ja piti lapioida koko sunnuntaipäivä varmaan miljoona kiloo lunta pois terassilta, + sain naapurimummolt 20 e ku lapioin niide parvekkeen iha järjettömäst lumikasasta ja puhistettii niiden etupihaki. Menin sit maanantaina Milelle yöks, mentii vuokraamaa Filmistä Silent Hill. Se ei ollu nii pelottava ku luulin mut ne kaikki demonit siin hyihyi oli iha kamalii. Mile kerto et se leffa pitäis kattoo pariki kertaa et havaitsee tiettyjä tärkeitä yksityiskohtia, varsinki mun kaltane vatipää.

Me valvottiin Milenkaa johonki puolviitee aamuyöl (kiinnostuksen kivivyöry :D), ja herättii joskus puolenpäivän maissa. Meidän piti valmistautuu nopeesti stadiin, mut se meni siihen sit et lähettii joskus pikkasen enne neljää, sit ylläripylläri me missataa bussi, ootetaan seuraavaa, no se seuraava bussi hajoo siin pysäkil mist sen piti ottaa meijät kyytii, piti venaa kolmatta bussii :---D elämä on vaikeet.


mukavat chillailukotivaatteet vaihtu mummon vanhaan paitaan :---D



Sain ton paidan mummilta joskus 5.-6. luokalla mut ennoo sillon saanu sille minkäänlaista käyttöö.  Mut tähän se sopi :> + koitin tehä mun kiharista vähä enemmä laineikkaammat ku täyskiharat, ne näytti ton lettipannan kaa kivemmalta noin.

+ for now, meen palauttamaan mun unirytmiä normaaliks! Happy weekend! :)

3 kommenttia:

  1. miten sie teit noi lainekiharat? :)
    näyttää nimittäin tosi söpöiltä! ;_;

    VastaaPoista
  2. Ensinnäkin kannattaa tsekata mun kiharrustutoriaali: http://viviannaviolence.blogspot.com/2010/11/curling-posting-nails.html

    laineikkaamman tuloksen saan kun harjaan kiharoita vähän enemmän eli ne hiukkaset suoristuu ja näyttävät luonnollisemmilta.

    VastaaPoista