tiistai 1. helmikuuta 2011

Sunshine means spring is commin'

Mun piti postata jo perjantaina, mut koska menin viettää Pauliinan (alias Pake)'lle aikaa ja jäin sinne yöks, se postaus sit vähä jäi. Sunnuntaina ja maanantaina tää kuvapalvelinjutska teki mulle jotain hienoja tepposia eikä suostunu lataamaan mitään kuvia! Mut nyt tää toimii. Kun olin Pakella yötä, väsäilin sille illan mittaan ton gagakampauksen, ja Paken tarpeeks pitkien ja aika tasasten hiuksien johdosta sain mun rusetin onnistumaan lähesmelkein niinku halusin! :D Rusettiin uppos 9 bobbypinniä ja yks ponnari. Harmitti etten ottanu Pakelle järkkäriä mukaan mut saatiin me kivoja kuvia sen pokkarillaki :>



 
Vitsiku oon jo kyllästyny talveen, haluun jo kevään ja kesän äkkiä nii pääsee ottaa ihania kuvia, kun asu & muiden kuvien ottamnen on nii paljon vaikeempaa talviaikaan.  Tai saisimpa mun huoneesee ees hiukkasen enemmän valoa nii kuvien laatu ois parempi 8(
Tosin tykkään talvestakin mut mulle alkaa riittää jo toi loska-pakkanen loska-pakkanen kelit.
Melkee unohin kertoo että leikkelin tossa viimeviikolla hiuksia. Juurikasvu rupes näyttämään sen verran kauheelta et värjäysoperaatio oli pakolline. En halunnu kuiteskaa turhia värjäillä nii leikkelin samaan kasaan sit tätä venähtänyttä kuontaloo. Mulla lähti takaraivosta tota karvaa aika kiitettävänpuoleisesti, varmaan 5 tai 7 cm lähti :D Rupes vaan kyllästyttämään että kun oli niin pitkä sieltä takaa että piti nekin aina kihartaa jos meinasin kihartaa hiuksia. Tuntuu vaan helpommalta tupeerata nopeesti kammalla ja suihkauttaa lakkaa :> Tän verran sitä lähti.



Leikkasin vähä enemmän ku oli tarpeen mut :--D aina nää kasvaa. Onneks  hiusten muoto ei muuttunut juuri lainkaan, tosin en voi tunkee enää ihan kaikkii pidennyksiä päähän ku takapörrön lyhyitten hiuksien takia ne muuten näkyis!


xoxo, vanity

2 kommenttia:

  1. jeee kiva blogi sulla! :3
    mua kiinnostais että mihin ajattelit hakea peruskoulun jälkeen?

    VastaaPoista
  2. pixie, thnx! :) Öö no oon hakemassa Vaskivuoreen musiikkipainotteiseen, Sibeliuksen musiikkipainotteiseen ja sitten varmaan Vaskivuoren peruslinjalle. Ajattelin että laitan viel varalta pari valintaa johonki normilukioon koska you never know :--D

    VastaaPoista