maanantai 7. helmikuuta 2011

Should i post more often?

Hayy ihmiset!

Mulle on jo pariin otteeseen formspringiin tullu kysymystä siitä että miksi postaan niin _harvoin_ ? Haluaisitteko et mä postaisin esimerkiksi enemmän kuin 2 kertaa viikon sisällä? Koska tosiaan mulla ei ole ideoita aina repästä ja mulla on vielä ysiluokka revittävänä tässä loppuun, niin mun elämään ei kauheesti kuulu muuta kuin koulu, läksyt, kertsi, hengaus. Oiskin mun elämä jollain tapaa huippujännää. Asiaa ei edistä sekään, etten oo ostellut mitään piitkään aikaan koska mun on pakko säästää rahaa mun kielimatkaan ja stadissa käynnistäki on jo toosi pitkä aika, miss you guys :/

Tosin viimeset pari pe-iltaa on ollu ihan sika kivoja Pauliinan & Tian ansiosta koska meil on aina tosi hauskaa kun ollaan yötä Tialla tai Pakella :--D Ja siisi ei toki unirytmi yhtään sekasin kun valvottu aina lähemmäs aamukuutta!

Mutta, tänä vklp lähin lauantaina porukoitten mukana mökille taas. Noi ei osaa mua selvästikään jättä jollekkin kaverillekaan yöks but what you can do when you're underage.
Sunnuntaina mä sit innostuin vähä ulkoilee ja hiihtelinki samalla ku mutsi ja systeri veteli hangessa lumikengillä. Laskin mäkee ja hups



huhhuh tätä kuvan laatua mut kopioin tän facebookista :D Uskokaa pois olin pienenä tosi hyvä hiihtäjä mut en enää oo hiihtelystä mitenkää innostunu lähinnä inhottaa rämpiä jossain upottavassa hangessa. Koulussa ei ollu kaukana et ois kussu housuun kun toissaviikolla vetelin pikkulasten suksilla ja 47 kokosilla monoilla! :D Kaatuilin ihan hulluna eikä nauru meinannu millää lähtee veks!


Tällänenki tuli tehtyä pari viikkoo sitten mökillä mut iskimpähä tänne :D


Pakko näitä naamakuvia joka postaukseen tunkee anteeks, ko tää mun lärvi vaan on niin ihana. <69 Tosikot menkää roskii. Ja ainiin tosiaan rupesin jo yks päivä ikävöimään mun vanhaa tukkaa, mut luulempa et se johtu vaan siitä et se tumma tukka oli ollu niin kauan, et se oli sellanen "tuttu ja turvallinen". Toisaalta tuntuu et mul on ollu jo vaalee tukka ikuisuuden, vaikka tosiasiassa vasta reilun kuukauden :D



Tutusta ja turvallisesta puheen ollen, meiksi lähtee pänttäämään ruotsis sanoja!


xoxo, Vanity

Ainiin muistakaa kirjoittaa esim formspringii jos haluutte ehdotella postauksia tms. Hiustutoriaali on jo korvan takana!

8 kommenttia:

  1. you should post more often!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. heii voisit vaikka esitellä sun lempivaatteita yms ja videopostaus oisi kiva :)))

    VastaaPoista
  3. musta se hiustuto ois tositosi kiva,koska oon ootellu sellasta jo kauan,ja voisithan sää vaikka ottaa päivän asukuvii,hiuksistas tai meikkitutoja,mitä vaan :--D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, Thanx for your opinion ! :)

    Anonyymi, Jep, vaatteita en oo esitellytkään pitkään aikaan tosin en oo käynytkään millään ostoksilla! Nyt lauantaina meen käymää std niin toivotaan että saan ranguttua itelleni rahaa! :/

    Anonyymi, Joo, hiustuto on tulossa jossainvälissä. Tutoissa on vaan sen verran hommaaja suunnittelua että niitä ei ihan joka viikko/kuukausi tehdä. Thnx for the comment! :)

    VastaaPoista
  5. tee useammin postauksii vaikkapa sun päivän asuista, laukuista mitä omistat yms8--D sun huoneestasi tai vaikkka ehkä talostas ? :) sun kavereistas tai sun normaaleista päivistäs :-D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi, heii kiitti ehdotuksista! :)

    VastaaPoista
  7. WOW just what I was looking for. Came here by searching for cleveland
    browns tickets

    Also visit my blog ... schnell abnehmen

    VastaaPoista