torstai 10. helmikuuta 2011

asdfg-update; jacket and fruits

Hejsaan bunnies! :> 

Aluks mietin et oisin postannu vasta perjantaina mut koska oon ihana nii postasinki jo tänää! :)  Noei oikeesti en kerkee huomenna, koska mulla on ens viikolla 3 koetta ja aijon lukee niihin perjantaina. Sounds boring huh? Koska lauantai ja sunnuntaipäivä menee todennäkösemmi Helsingis, vaikka otanki Milelle messiin mun bilsan muistiinpanot ja ruotsinvihkon mukaan :D Toive ois saada ruotsista ja bilsasta 8½ ainaki :> Matikassa mun alarima menee siihen 6½' een. 

Mutsi osti meille tiistaina hunajapomelon (don't ask). Sen piti ostaa mulle hunajamelonia mut toi tietenkään ei tajua kattoo tuotteen nimee ku vasta kotona :D Toi muistuttaa ihan jättikokosta sitruunaa ja maistuu vähä mandariinilta. Tosi vaikee syyä, älkää ikinä ostako! 



Ulkoasukaan ei oikeen houkuttele syömään :( 

Muistin tänään kans etten oo tajunnu esitellä teille mun toista talvitakkia nimittäin laskettelutakkia. Viimevuonna halusin jonkun reilunkokosen takin jossa oli karvareunus hupuossa, ja sellanen löytyki noin satasella talvialeista! Sitä en oo kauheena käyttäny, koska kyllästyin siihen vähän syksyllä kun mulla oli toi valkonen takki kuitenkin. Nyt oli kiva taas vaihtaa tohon takkiin! Ainoo ongelma takissa on huppu, koska se näyttää sivulta ja takaapäin ihan hassulle :D  ja koska se huppu ja itse takkikin on mulle iso, niin huppu tupsahtaa aina silmille! 

Onneks tää on kivan pitkä niin jos lentelee persuksilleen maahan nii ei kastu D:

Huppu ei tässä näytä niin jätiltä kuin todellisuudessa on
 kun pitelen siitä kiinni että nään kattomaan kameraan!



Hihii nyt kutsuu treenit ja painelen takkeineni sinne! 

xoxo, Vanity










4 kommenttia: