maanantai 14. helmikuuta 2011

Happy Valentine's day -posting!

Heiipsunrallaa readers :3 


Huokasin helpotuksesta kun meil ei koulussa ollu tänää sitä typerää halikisaa, kun kaikkien pitäis sillon aina "muodon vuoks" halata kaikkia koska ei kehtaa kieltäytyäkään. Sen sijaan meillä oli jotain yrittäjäheppuja puhumassa ysiluokkalaisille salissa yrittäjyydestä mut en tietenkää saanu mitään selvää kun ne puhu niin hiljaa. Yleensä mun ystävänpäivä on ollu paljon ystävänpäivätäyteisempi how should i call it?, mut tänä vuonna oli aika tälläne perustylsä päivä. Vaikka koitin pukeutuu henkeen kuuluvasti nii silti jätti kotenki tyhjäks GOSH I'M GETTIN OLD! 


Today's outfit!


Rusetin kera..

Pipon kera :)

Laukkuna mulla oli tänään tää mun viimevuonna itsetekemä! :D

Mietin aamulla kahen vaiheilla et pistänkö kokovaaleenpunasen topin vaiko ton valko-vaaleenpunasen. Päädyin jostain syystä tohon ekaan vaik ykkönenki ois ollu tosi kiva! En voinut laittaa mun vaaleensinistä neuletakkia koska sotkin sen lahjakkaasti vadelmakeittoon ku menin himaan. Sit alapuolella perjantain asua ja tukkaa, pitkästä aikaa leteillä! :D


Luoja mua harmittaa etten oo päässy ainakaa kuukauteen stadiin, sillä porukat pilas mun suunnitelmat taas kerran stadiinlähöstä. Okei on se mökki ihan kiva paikka mut en jaksa käydä siellä muuten kuin kesällä. Lisäks mua harmittaa sekin, että mun kielimatka siirtyy 10 päivällä eteenpäin, koska mun 2+1 (2vko opiskelua, 1 vko lomaa)  kurssi on peruttu liian pienen osallistujamäärän takia. Noh, mennään Miran kanssa sitten Internationalissa Maltalle 15. päivä, eikä 6. päivä. 

niiiiiin haluisin meille kotiin uuden videokameran, koska vanha on vuodelta kivi ja keppi ja muutenkin vaikeakäyttösempi kuin esim. Ketkun kamera. Ois niin siistii saada vaik liitetty mikki tai jtn siihen kameraan ja sit upitella tänne aina välillä lauluvideoita! :) Whatcha say?

Pistän kyselyn tonne yläreunaan niin mul on sit teijän äänet takana et saan äitin suostuteltuu!




xoxo, Vanity

P.S leave a comment or ask anything @ formspring!


EDIT;; Ihan näin muistutuksena sinulle joka tunnet piston sydämessäsi ja yleisestikin:
Älkää kopioiko mun kuvia ilman lupaa ja varsinkaan tehko musta mitään käyttäjää IRC-galleriaan KIITOS! 




3 kommenttia:

  1. Blogissani on sulle yllätys, käy kattomassa! :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. hih, mä oon tulos sun kanssa ihan samalle kielikurssille =)

    VastaaPoista