tiistai 15. helmikuuta 2011

Questions!

Mun kommenttilaatikkoon oli tullut tällänen ylläri. Tarkotuksena on siis että vastaan näihi kiertokysymyksiin what ever you call it. Sit pistän vahingon kiertämään viidelle muulle :D Ajattelin teijän iloks laittaa kun aktiivisuusprosentti ruotsin opiskeluun on 0%

Milloin aloitit blogisi?
Alotin bloggailun huhtikuussa 2010 mut sillon mun postaukset ei ollu mitenkää loistokkaita ja viisaita vaan sillon kirjotin sinne kaikkea ihan turhaa kiviäkin kiinnostaa-juttuja eikä se ollut ihan tällänen sillon :D 

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee? 
Tarkemmin selitettynä mun blogi sisältää kaikenlaista tyttömäistä höpinlöpinää; on kynsijuttuja ja hius- sekä meikkitutoriaalia ja päivänasua ja valitusta sisitä että yhyy kun ei oo varaa Juicy Couturen laukkuun ja haluisin sitä ja tätä mut en saa nyyhnyyh. :---D Tosin mun blogi sisältää myös paljon positiivisia asioita ja valitettavan paljon päivien kulkua. Jos saadaan kotiin uusi videokamera, nniin tarkotuksena ois sit välillä aina postailla covereita tänne :)

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin? 
Erityisen tästä blogista tekee sen että sitä kirjoittaa minä itse! :) 

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? 
Aluks oli tarkotus että kirjottaisin lähinnä vaan sen takia, että mä voisn jälkeenpäin muistella ja katella että mitä mä oon millonki tehny, millanen mun ajatusmaailma oli jne. Mut lukijoiden lisäännyttyä oon ruvennu kirjottamaan myös enemmän lukijoille kuin vaan itelleni.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? 
Haluisin ehdottomasti uuden ja hienomman bannerin. Oon jo nyt kyllästynyt tohon mut en vaan saa aikaseks tehtyä uutta, oispa mulla studio niin oisin varmaan tehnyt jo :D Ja jos html-kieli ois mulle tuttua niin tää todennäkösemmin ois paaljon hienompi D: Värimaailmaa en muuttais varmaankaan.

Tosin mä oon kamala ja pistän vahingon kiertämään teille kaikille jotka kirjoittavat blogia ja lukivat tämän! :) Muahahahah! :D


xoxo, Vanity




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti