sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Not having that holiday-mood :(

Mulla ei oo mitään lomafiilistä! Tuntuu kuin ois vaan ihan tavallinen viikonloppu okay it is normal weekend XD, mut melkee ehin tottuu tohon koulunkäyntiin jo! :( Jtsp mun piti postaa tänne jo la-iltana, mut sitteen en saanu Mileltä niitä kuvia lauantailta ollenkaan niin vähä snif. Tungen tänne nyt sit torstain lookkia :D

En tietenkää lagisempaa kuvaa itestäni saanu XD

No okei kyl mä hymyilin :D

Perjantaina mä jotenki tunsin itteni supervapaaksi kun mun kolmen päivän koeputki meni ohi! En tiiä mikä niiden maikkojen päässä liikkuu ei varmaan mikään, mut miks kokeet pitä laittaa peräkkäispäiväjärjestykseen eikä esim ma-ke-pe? Hypin lattiasta kattoon ja toisinpäi kun kuulin et mun koetulos ruotsista oli 9+ :D Sain viimeks seiskalla kiitettävän koearvosanan ruotsista :--D Pitäis saada vaa toine ysillä alkava ens kokeesta, nii keskiarvo nousee pihisten. Mut matikka meni taas iha hnnngh 6+ :( Vieläpä se maikka varmaa inhoo mua koska se aina ignooraa mun viittaamiset tunnilla jos tarviin apuu, perseestä!

Seuraavia kokeita onki sit kai enkku ja yhteiskuntaoppi. Vois alottaa nyt jo lomalla! :D


Jos saan mileltä vielä tänään niitä kuvia niin tuun upittamaan niitä tänne myöhemmi! :D

xoxo, Vanity



5 kommenttia:

  1. hehe, eipä tuo 3 koetta putkeen musta tunnu enää pahalta, kun on lukiossa tottunu että voi olla jopa 6 koetta putkee :D

    VastaaPoista
  2. AGENTTIPASKA, Hehe aivan :--D Mietin vaa et miten selviin lukiosta ku jos 3 koetta peräkkäin tuntuu kauheelta xd

    VastaaPoista
  3. su hiukset on aivan ihanat ♥ ois tosi kiva joku hiustuto tai joku <::

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, hiustuto on todennäkökösemmin tulossa nyt hiihtolomalla kun niin monet sitä toivovat! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan pöyheet hiukset! :)
    http://pinkquartzes.blogspot.com/

    VastaaPoista