maanantai 7. maaliskuuta 2011

Hairdressing ft. Pauliina and terrible hair color


OU MAI KAAT DO YOU CALL THIS DARKBLOND?! Tää on _ruskee_ eikä mikään tummanvaalea niinkun väri lupas ja oikeesti hyi, en pidä tästä! D-----: Mä viaton Viivi halusin vaan tummemman vaaleet hiukset ja saan ruskeet. Bad karma :( Nyt pitää sit kurkee harmaaruskeena, oon joku old granny mult varmaa koht kysellää et kuinka monta lastenlasta mulla on. En mä ehkä (ehkä) kuole tähän, jos mä ny pärjään vähä aikaa. 

Kävin hoitamassa mun sosiaalisuuden tarvetta lauantaina Helsingissä jaja tittidii joku pöllö unohti kameran mukaan nii eipäs ole kuvia!  :( Sunnuntaina teki aika tiukkaa herää kaheksalta kiireessä Emmille kun lupasin laittaa sen hiukset konffikseen. Ihan kivat niistä tuliki, kun mulla oli jo valmiina visio suurinpiirtein et miten laitan hiukset. + Perjantaina mä en liikkunu  himasta muualle ku kauppaan koska oli iha pakko päästä tekee muffinssei!



Tänään kuitenki laitoin Pauliinan tukan kivasti, check out


loosy kiharat höystettynä pikkusella gagarusetilla, 
voi että Pake oli kyl minnihiiren näkönen :)

Tänää meillä oli yhteiskuntaopin koe kiinnostuskiikarit esiin hyvähyvä!, ei kyl menny ihan niin nappiin ku luulin, mut essee tuli globalisaatiosta kuten mä arvelin ja onneks luin sen kappaleen ennen koetta et sain selitettyä jonkinnäköstä aiheeseen kuuluvaa ja sit vähä aiheesta poikkeavaa sinne sekaan. Oli kiva sepustella jotain ihan tyhjää siihen kun esseeseen kuului kuulemma sisäistää myös oma mielipide. Ei mulla oo mitään mielipiteitä globalisaatiosta, tärkeintä et mun ei tarvi mennä vaateostoksille toiselle puolen maapalloo :D


Mut nyt, ihan muiston vuoks viel viikonlopult kuvia kun  mun hiukset oli vielä blondit! :(


xoxo, Vanity

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. sailasofia, oisit tullu nykäsee hihasta! :D

    VastaaPoista
  3. Ihastuin blogiisi samantein ku näin tän. Yleensä en pidä lifestyle blogeista mut tää on jotenki niin ihana. Ja mäki oon tehny tuollasen rusetin! :) Ja viel et en tiiä miks näyn tuol kaks kertaa en saa sitä toista pois???

    VastaaPoista
  4. Edith, Hihii kiitos mukavasta kommentista! :) Tarkotatko että näyt lukijanani tuplana? En oo varma mut asia korjaantuu näin: Hallintapaneeli > Lukemisto > Hallinnoi. Sit kai valitset sen blogin nimen vieressä olevan linkin "Asetukset". Toivottavasti autto! :)

    VastaaPoista
  5. Hei onpas ihana blogi sulla (---:
    ihanan tälläne tyttömäine.
    oot myös tosi nätti.
    Jos jaksat ja on aikaa niin käytkö kurkkaamassa mun blogin welcometomylife-ronja.blogspot.com ei oo kovinkaan pitkällä jotenka ei myöskään erityisen laadukas vielä.

    VastaaPoista