torstai 3. maaliskuuta 2011

Me + Jenkkirecords, whatcha say?

Heejssan :> Päätin tänään upittaa Jenkkirecordsin sivustolle tollasen karsintakappaleen, siis en tietenkää  ite oo sitä keksiny etcetc. Ei mulla riitä runopää kehittelemään sanotuksia :--D. Lainasin Tialta karaokemikkiä koska meillä ei ollu enää kotona omaa, eikä mun kovaäänisiin kytkettävä mikki käynyt tohon tietsikkaan jaja pläh vaik se mun oma ois äänenottokyvyltään ollutki parempi :( Silti, THNX TIA <3! Ärsyttää noi korkeat äänet kun ne tossa nyt särisee, mut ignoratkaa se ja menkää peukuttamaan ja kertokaa mitä piditte! --> KLIKKAA TÄSTÄ! 

Meillä oli tänää torstaina enkun koe ja tais mennä jotenki semihyvin tai en osaa sanoo. Mogasin mun bilsankokeen ja tipautin seiskanumeron, ois sentää ollu ees seiskapuol :(. Anyway, olin sit keskiviikkona Tialla "lukemassa enkkua" mut me eksyttiinki omegleen ja chatrouletteen hupsistarallaa ja sit otettiinki kuvia ja katotii salkkareita :---D




ps. Onneks tia oot ihana ja annat mun lainata tota mikkiä viel seuraavat sata vuotta nii ehkä saisin aikaseks tänne jotain videopostingii (jos mä saan mun mikkitelineen jostain :o) En oo katsos ehtiny vinkuu mutsilta sitä videokameraa :(


xoxo, Vanity

9 kommenttia:

  1. haha mäki aina hoilailen tota jenkkilauluu.
    Ei ois kyl pokkaa laittaa sitä tonne, mut mikäs siin jos osaa laulaa. ;) ja joo videopostausta kehiin !

    VastaaPoista
  2. Emmma :--D yup, pitää vaa keksii nopsaa se teline itelleni :(

    VastaaPoista
  3. mihin kahtee luokioo haet sinne musalinjalle ? :--) oon täs itekki kelannu hakee johonki sellasee..

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, Haen Vaskivuoren lukioon ja Sibelius-lukioon molempiin musiikkilinjalle :) Mut jos ei kummastakaan tärppää niin sitte Vaskivuoren yleislinjalle.

    VastaaPoista
  5. ai vitsi sul on hyvä ääni ;___;

    tuli kylmän väreet todellaki, ihana ! ♥

    VastaaPoista
  6. Voi vitsi ku vaikutat tosi kivalt ihmiselt ! : DDD
    Tunnen monii sun frendei stadist...

    VastaaPoista
  7. voikun oot ihana:).....(a)

    VastaaPoista