sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Homemade shushi by me &;; about next week

Hejsaan, mun piti postata jo eilen mut en sit jaksanu viittiny postailla kun mökillä se netti aina tykkää temppuilla, ja oman pärstän kuvailu ei siellä oikeen kiinnosta muutenkaan kun ei jaksa laittaa itteeni jossain mökillä keskellä mettää. Paitsi et tossa on perjantain outfit, vähän tollane pörrölook ku aamulla ei toi hiusten suoristaminen maistunu nii vähä tupeerasin juuresta ja pidennykset niskaan :> En ollu käyttäny minnipaitaakaan pitkään aikaan.



Nyt porukka älkää saako sydäriä mut ku tulin mökille niin näin siinä lattialla jotain niin kamalaa ku tollasen karmeen yli mun peukalon pään kokosen hämähäkin. Zoomasin tota kuvaa viel jälkeenpäi  niin siinä näky karvat ja kaikki hyihyihyii! D-----: Anteeksi te joilla on järkyttävä hämähäkkifobia.




Hyi kattokaa ny kuinka ruma se on


Mun postaukseni ydinhän ei tietenkään ollu mitkään hämähäkit, toivottavasti teijän ruokahalu palaa. Tosin jos ette tykkää merilevästä niin.. D:


Rupes ihan kamalana perjantaina tekee mieli shushia: eiku sunnuntaina citymarkettiin ostamaan tarvikkeet ja värkkäämään. Noissa oli siis sisällä tonnikalaa, paistettua kananmunaa, katkarapua ja kurkkua. En kaikkiin laittanu noita sekasin ettei kaikki maistu samalta. Lähinnä kotishushien tekoon tarvii vaan shushiriisiä, riisiviinietikkaa (ei oo pakollinen), sit sinne sisälle jotain ja tota merilevää. Ja tiukkojen rullien tekemiseen tarvii sellasen pienen bambumaton. Sit rullat hetkeksi jääkaappiin, leikkaa palasiksi ja nauttimaan!

Muistakaa että tämä ei välttämättä ole oikea tapa tehdä shushia, mutta tämä on minun tapani. Tietenkään tämä ei voita sitä mitä saa ravintolasta mutta auttaa pahimpaan himoon ;)


Miks just tähän kuvaan piti tulla tollanen kämänen rulla : (


xoxo, Vanity


EDIT;; Unohin ihan kokonaan selittää että mitä siis ensiviikolla teen! Kummitäti pyys mua sen ja parin pikkuriiviön kanssa vironristeilylle su-ma ja ofc oon menossa mukaan! Tartten ysiluokkalaisten gaalaan jonkun yläosan mun hameasiaa varten jotta mun viritelmä ois jotenki jäntskä. Vihjailin tossa äitillekki uusia, pidempiä pidennyksiä sinne gaalaan, että saan superhienon tukan ja nin edespäin. En vaan vielä uskalla tilata koska jos saan ne postiluukkuuni nii en malta olla koskematta niihi vast vähä ennen gaalaa! :D


7 kommenttia:

  1. hihiiii, miltä toi merilevä maistuu :oooo ? :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi No vaikee sano miltä merilevä maistuu, ku ainoo miten osaan vastata nii merilevältä D---: Mut se on aika mieto se merilevän maku eikä oo mitenkään suolanen ja sillee.Apua vaikee kysymys!

    VastaaPoista
  3. Oi sä oot taas niin sievänä <3 :oo

    aiih kadehdin miten sait noist rullist noi hienoi ku mun tekemät lässähtää ja leviää käsiin :'D

    VastaaPoista
  4. hömppä se kirjotetaan sushi eikä shushi :D pilkunviilausta, kyllä. mutku oli pakko huomauttaa :D ps. millos mennään sushibuffettiin !!! pitäny mennä jo ties kuin kaua :<

    VastaaPoista
  5. Rosa, oii kiitos :D Ei mulla oo kyl koskaan tullu mitään erityisen lörttöjä?, kai sä käytät rullaamiseen sitä bambumattoo? :o

    Ketkumira APUA miten oon aina luullu et se kirjotetaan shushi :--( JA JEP, meijän on pakko mennä joku päivä!!

    VastaaPoista
  6. Uuuuu kenes kans tanssit ysien gaalassa!

    VastaaPoista
  7. Anonyymi, en tanssi kenenkään kanssa :---D Mun aikatauluihin ei sovi muutenkaan ne tanssiharjotukset ja mul on gaalan lauluesiintymises tarpeeks harjotteluu. :(

    VastaaPoista