tiistai 29. maaliskuuta 2011

Wanna be my singing umbrella?

Heyy kaikki, nyt tulee vähä pikapostingii laivareissusta. Olin siis mun kummitädin kanssa su-ma risteilyllä. Mun piti löytää sieltä sopiva yläosa mun rippijuhlien mustaan hameeseen mut arvatkee löytykö sieltä yhtään mitään kivaa, kuitenki sit Viru-keskuksesta nappasin tälläsen mukaan. Mun piti ostaa myös kengät mut samanlaiset sai Suomesta halvemmalla nii jätin nekin sitte sinne! :--D


Kauheesti ei sitten ollukkaan aikaa pyöriä niissä kaupoissa. Maistoin elämäni halvimman ja karseimman rahkapiirakan ikinä! Se rahka sisältä oli sellasta kökköstä outoa ja maistu ihan hirveeltä, söin siitä piirakasta ainoostaan kuoret. Yhtä huono tsägä kävi laivan kahvilassa ku ostin sieltä kanasalaatin: puolet siitä salaatista oli jotai limasia sokeriliemihedelmiä siellä pohjalla, meni puolet salaatista hukkaan! Tosin osallistuin iskelmäkaraokeen ja voitin arvonnasta sitten uuden risteilymatkan! :)


Rate and comment!

Käytiin Tian kanssa taas vähä lauleskelua kuvailemassa Klaukkalan kirkossa. Halusin testata että kuulostaako toi akustiikka paremmalle kirkossa kun kotona. Ja kiitos räntäsade tuhannesti että näytän videossa ihan suomursulta! 


Mut nyt kipittelen tonne peiton alle lukemaan äikkää, Adios! :)

xoxo, Vanity


EDIT;; Myös Pauliina oli mukana henkisenä tukena!!'









13 kommenttia:

  1. kylmät väreet menee pitkin selkää kun kuuntelee tota sun laulua :3<3

    miks et oo hakenut vaikka idolsiin?

    VastaaPoista
  2. oikeesti ei rakastuin tähän oot aivan upea laulaamaan ! ;___;

    VastaaPoista
  3. voi miten ihana ääni :o ♥♥
    rakastuin!

    VastaaPoista
  4. Voisit laulaa joskus jotai vähä nopeempaaki :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi, Thnx alot! :) Emmä oo hakenu Idolsiin ku ei mulla oo ikää! :/

    xoxo J3nni, Anonyymi, nora, ää kiitos kovasti! :)

    Anonyymi, No vastahan tässä oon pari kappaletta julkassu, mut kiitti vinkistä! :)

    VastaaPoista
  6. "Mun piti löytää sieltä sopiva yläosa mun rippijuhlien mustaan hameeseen" mitää onks sul vast tänä vuonna rippijuhlat? luulin, et oot 95. Vai onko ne jonkun muun? ah mikä ääni♥

    VastaaPoista
  7. Emmma Ääh, mun suomenkieli, tarkotin siinä että käytän ysien gaalassa samaa hametta mitä mun rippijuhlissa käytin viime kesänä. :D Olin siis etsimässä uutta yläosaa siihen :>

    VastaaPoista
  8. niin siis mähän en ollut mukana PAKEE

    VastaaPoista
  9. Awww sul on aivan ihana ääni <3 Lisää näit lauluvideoit :) ps. sun blogi on tosi kiva+oot nätti :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi Ainiin muru, editoinpas ;>

    Mepki kiittikiitti! :)

    VastaaPoista
  11. I H A N A ääni ! Herrajumala mitkä kylmänväreet meni. 8))

    VastaaPoista